НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Бібліотека це дзеркало і джерело духовної культури

Image
04060, Київ, М.Берлинського, 9 380 (44) 467-22-14 dnpb@i.ua Мапа проїзду
A A A

Бібліографія праць Вільгельма Лая

  1. Lay, W. A. Experimentelle Didaktik : ihre Grundlegung mit besonderer Rücksicht auf Muskelsinn, Wille und Tat. I. Allgemeiner Teil / von Prof. Wilhelm August Lay. – Wiesbaden : Otto Nemnich Verlag, 1903. – XII, 595 S.
    Переклад назви: Експериментальна дидактика : її основи з описом процесів мʼязового відчуття, волі та дій. Том 1. Загальна частина.
  2. Lay, W. A. Experimentelle Pädagogik : mit besonderer Rücksicht auf die Erziehung durch die Tat / W A Lay. – Leipzig : B.G. Teubner, 1908. – Aus Natur und Geisteswelt, Bd. 224.
    Переклад назви: Експериментальна педагогіка: з особливим акцентом на освіту через дію
  3. Lay, W. A. Lehrbuch der Pädagogik. Teil 1. Psychologie nebst Logik und Erkenntnislehre / von Prof. Wilhelm August Lay. – Gotha : E. F. Thienemann, 1912. – VIII, 219 S.
    Переклад назви: Підручник з педагогіки. Частина 1. Психологія разом з логікою і гносеологією.
  4. Lay, W. A. Führer durch den Rechtschreib-Unterricht gegründet auf psychologische Versuche und angeschlossen an seine Entwicklungsgeschichte und eine Kritik des ersten Sach- und Sprachunterrichts / von Wilhelm August Lay, Seminarlehrer in Karlsruhe, [Vorwort des Verfassers zur zweiten Auflage]. – 2-te, verbesserte Auflage. – Karlsruhe : Verlag von Otto Nemnich, Druck der Actiengeselschaft Badenia Karlsruhe, 1899. – XII, 202 S.
  5. Lay, Wilhelm A. Führer durch den Rechtschreibunterricht gegründet auf psychologische Versuche und verbunden mit einer Kritik des heimatlichen Unterrichts / Wilhelm A. Lay. – Leipzig, 1922. – 240 S. – Режим доступу: https://mdz-nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bvb:12-bsb11023758-3 (дата звернення: 23.07.2023). – Назва з екрана.
    Переклад назви: Керівництво до уроків орфографії, укладене на основі результатів психологічних експериментів включно з історією їх розвитку й критикою перших загальних уроків і уроків мови.
  6. Lay, W. A. Methodik des naturgeschichtlichen Unterrichts und Kritik der Reformbestrebungen auf Grund der neueren Psychologie / von Wilhelm August Lay. – Karlsruhe : Verlag von Otto Nemnich, 1899. – VII, 123, [1] S.
    Переклад назви: Методика навчання природничих дисциплін і критика реформаторських зусиль на основі сучасної психології.
  7. Lay, W. A. Schülerhefte für den Sach-, Sprach- und Rechtschreibunterricht nach naturgemäßen Grundsätzen und mit Anwendung der Schreibschrift als Anschauungsmittel für den Rechtschreibunterricht. 1. Heft (1. Schuljahr) / von Wilgelm August Lay. – Karlsruhe : Verlag von Otto Nemnich, [1903?]. – 40 S.
    Переклад назви: Шкільні зошити для загальних уроків, уроків мови й орфографії за природними принципами та з використанням рукописного шрифту як засобу наочності під час навчання письма. Зошит 1 (для першого класу).
  8. Lay, W. A. Schülerhefte für den Sach-, Sprach- und Rechtschreibunterricht nach naturgemäßen Grundsätzen und mit Anwendung der Schreibschrift als Anschauungsmittel für den Rechtschreibunterricht. 2. Heft (2. Schuljahr) / von Wilgelm August Lay. – Karlsruhe : Verlag von Otto Nemnich, [1903?]. – 80 S.
    Переклад назви: Шкільні зошити для загальних уроків, уроків мови й орфографії за природними принципами та з використанням рукописного шрифту як засобу наочності під час навчання письма. Зошит 2 (для другого класу).
  9. Lay, W. A. Schülerhefte für den Sach-, Sprach- und Rechtschreibunterricht nach naturgemäßen Grundsätzen und mit Anwendung der Schreibschrift als Anschauungsmittel für den Rechtschreibunterricht. 3. Heft (3. und 4.Schuljahr) / von Wilgelm August Lay. – Karlsruhe : Verlag von Otto Nemnich, [1903?]. – 99 S.
    Переклад назви: Шкільні зошити для загальних уроків, уроків мови й орфографії за природними принципами та з використанням рукописного шрифту як засобу наочності під час навчання письма. Зошит 3 (для третього і четвертого класів).
  10. Lay, W. A. Experimentelle Didaktik : ihre Grundlegung mit besonderer Rücksicht auf Muskelsinn, Wille und Tat. I. Allgemeiner Teil / von Prof. Wilhelm August Lay. – Wiesbaden : Otto Nemnich Verlag, 1903. – XII, 595 S.
    Переклад назви: Експериментальна дидактика : її основи з описом процесів мʼязового відчуття, волі та дій. Том 1. Загальна частина.
  11. Lay, W. A. Lehrbuch der Pädagogik. Teil 1. Psychologie nebst Logik und Erkenntnislehre / von Prof. Wilhelm August Lay. – Gotha : E. F. Thienemann, 1912. – VIII, 219 S. Переклад назви: Підручник з педагогіки. Частина 1. Психологія разом з логікою і гносеологією.
  12. Lay, W. A. Führer durch den Rechtschreib-Unterricht gegründet auf psychologische Versuche und angeschlossen an seine Entwicklungsgeschichte und eine Kritik des ersten Sach- und Sprachunterrichts / von Wilhelm August Lay, Seminarlehrer in Karlsruhe, [Vorwort des Verfassers zur zweiten Auflage]. – 2-te, verbesserte Auflage. – Karlsruhe : Verlag von Otto Nemnich, Druck der Actiengeselschaft Badenia Karlsruhe, 1899. – XII, 202 S.
    Переклад назви: Керівництво до уроків орфографії, укладене на основі результатів психологічних експериментів включно з історією їх розвитку й критикою перших загальних уроків і уроків мови.
  13. Lay, W. A. Methodik des naturgeschichtlichen Unterrichts und Kritik der Reformbestrebungen auf Grund der neueren Psychologie / von Wilhelm August Lay. – Karlsruhe : Verlag von Otto Nemnich, 1899. – VII, 123, [1] S. Переклад назви: Переклад назви: Методика навчання природничих дисциплін і критика реформаторських зусиль на основі сучасної психології.

Анонси та оголошення

20.02.2024

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського НАПН України Наказ від 19 лютого 2024 р.  № 11.     Детальніше...

03.03.2022

Всі матеріали

Наша анкета

Шановні користувачі!

ДНПБ України
імені В. О. Сухомлинського НАПН України прагне створити сучасний науково-освітній та культурний простір, що сприятиме якісному забезпеченню Ваших інформаційних потреб.

Просимо взяти участь в анонімному анкетуванні! 

Ваші відповіді допоможуть нам покращити бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів і слугуватимуть удосконаленню науково-інформаційного забезпечення сфери освіти, педагогіки, психології.

Вебінар

No meeting rooms are currently available to join.

Заходи

Всі матеріали

Виставки

Всі матеріали

Наші видання

Всі матеріали