НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Бібліотека це дзеркало і джерело духовної культури

Image
04060, Київ, М.Берлинського, 9 380 (44) 467-22-14 dnpb@i.ua Мапа проїзду
A A A

Бібліографія праць С. Френе

  1. Ce qui a été fait… ce qui reste à faire… // L’Educateur. – 1962. – №  – P. 3–5.
  2. L’école Freinet: porra-t-elle continuer à jouer son role d’Ecole Expérimentale de l’Ecole Moderne? // L’Educateur. – 1962. – №  – P. 2–6.
  3. L’Ecole Moderne et la CEL continuent! // L’Educateur. – 1962. – №  – P. 3–5.
  4. L’enseignement des sciences // L’Educateur. – 1962. – №  – P. 7–9.
  5. L’enseignement des sciences // L’Educateur. – 1962. – №  – P. 7–10.
  6. L’enseignement du calcul // L’Educateur. – 1962. – №  – P. 3–6.
  7. Le Congrès du Renouveau // L’Educateur. – 1962. – № 1/4. – P. 3–6.
  8. Un dernier mot avant le Congrès // L’Educateur. – 1962. – №  – P. 1–2.
  9. Ya til des pratiques éducatives abêtissantes // L’Educateur. – 1962. – №  – P. 1–2.
  10. Дитячі організації у Франції // Шлях освіти. – 1928. – №  – С. 137–148.
  11. Избранные педагогические сочинения: пер.с франц. / сост., общ. ред. и вступ. ст. Б. Л. Вульфсона. – Москва : Прогресс, 1990. – 304 с.
  12. Не треба підручників / Селестен Френе // Шлях освіти. –1928. – № 7.– С. 73–87.
  13. Новая французская школа : практическое руководство по материальной, технической и педагогической организации народной школы / С. Френе // Антология гуманной педагогики. Френе /[ред. изд. совет: Ш.А. Амонашвили и др.] ; сост. и авт. предисл. Вульфсон Борис Львович ; первый читатель Загорский Александр Алексеевич. – Москва : Изд. дом Шалвы Амонашвили ; Моск. гор. пед. ун-т., – С. 18–95.
  14. Нравственное и гражданское воспитание / С. Френе // Антология гуманной педагогики. Френе /[ред. изд. совет: Ш.А. Амонашвили и др.] ; сост. и авт. предисл. Вульфсон Борис Львович ; первый читатель Загорский Александр Алексеевич. – Москва : Изд. дом Шалвы Амонашвили ;  Моск. гор. пед. ун-т., – С. 96–126.
  15. Обращение к родителям / С. Френе // Антология гуманной педагогики. Френе /[ред. изд. совет: Ш.А. Амонашвили и др.] ; сост. и авт. предисл. Вульфсон Борис Львович ; первый читатель Загорский Александр Алексеевич. – Москва : Изд. дом Шалвы Амонашвили ; Моск. гор. пед. ун-т., – С. 156–194.
  16. Педагогические инварианты // Антология гуманной педагогики. Френе / [ред. изд. совет: Амонашвили Ш. А. и др.] ; сост. и авт. предисл. Вульфсон Борис Львович ; первый читатель Загорский Александр Алексеевич. – Москва : Изд. дом Шалвы Амонашвили ; Моск. гор. пед. ун-т., 2002. – 219, [2] с. – Библиогр. : с. 219–220.
  17. Педагогічні інваріанти //Рідна шк. – 1993. – № – С. 20–24.
  18. Сільська школа в Франції //Шлях освіти. – 1927. – № – С. 197–208.
  19. Техніка навчання за системою «друкарня в школі» // Комун. освіта. – 1933.– № 2/3. – С. 138–
  20. Типография в школе (история одного опыта) // Путь просвещения. – 1926.– № 11 (55). – С. 103– (нач.)
  21. Типография в школе (Как протекает работа с типографией) // Путь просвещения. – 1926. – № – С. 123–133.
  22. Формирование личности ребенка и подростка / С. Френе // Антология гуманной педагогики. Френе / [ред. изд. совет: Ш.А. Амонашвили и др.] ; сост. и авт. предисл. Вульфсон Борис Львович ; первый читатель Загорский Александр Алексеевич. – Москва : Изд. дом Шалвы Амонашвили ; Моск. гор. пед. ун-т. – С. 127–155.
  23. Формирование личности ребенка и подростка // Воспит. работа в шк. – 2004.– №  6. – С. 5–14.
  24. Селестен Френе о самом себе // Управление школой. – 1997. – май. – С. 7–10.
  25. Шкільна кооперація у Франції // Шлях освіти. – 1928. – №8/9. – С. 193–206.

Анонси та оголошення

03.03.2022

06.02.2021

Шановні колеги!

Звертаємо вашу увагу на можливість налаштування для вчених НАПН України віддаленого доступу до наукометричних баз Scopus  та Web of Science.

Всі матеріали

Наша анкета

Шановні користувачі!

ДНПБ України
імені В. О. Сухомлинського НАПН України прагне створити сучасний науково-освітній та культурний простір, що сприятиме якісному забезпеченню Ваших інформаційних потреб.

Просимо взяти участь в анонімному анкетуванні! 

Ваші відповіді допоможуть нам покращити бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів і слугуватимуть удосконаленню науково-інформаційного забезпечення сфери освіти, педагогіки, психології.

Вебінар

No meeting rooms are currently available to join.

Заходи

Всі матеріали

Виставки

Всі матеріали

Наші видання

Всі матеріали