Гурліт Людвіг
ЛЮДВІГ ҐУРЛІТ
(1855–1931)
Німецький педагог-реформатор, представник теорії вільного виховання. Викладав у гімназіях Гамбурга та Берліна. На початку XX ст. виступив із різкою критикою змісту і методів навчання в німецькій школі, головні недоліки якої вбачав у відході в історію, а також у догматизмі, формалізмі, схематизмі й авторитаризмі. Основним завданням виховання вважав розвиток індивідуальності і творчості дитини. У педагогічному процесі значне місце відводив вільним іграм дітей, заняттям ручною працею як засобові виховання, а також естетичному вихованню. Вимагав старанного відбору навчального матеріалу, виключення з навчальних програм усього другорядного, одночасно заперечував необхідність систематичних навчальних занять у народній школі. Вважав, що виховання не повинно передбачати практичної мети, а спрямовувати активність і силу учнів.
Матеріал підготовлено
Демидою Є. Ф.,
науковим співробітником
відділу педагогічного джерелознавства та біографістики
ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського,
©, 2020 р.
Світлина:
https://de.wikipedia.org/wiki/Ludwig_Gurlitt
Анонси та оголошення
21.06.2024
![](http://dnpb.gov.ua/wp-content/uploads/2024/06/NPS_cover_2024-8-225x300.jpg)
Шановні колеги!
Запрошуємо до публікації в електронному науковому фаховому журналі «Науково-педагогічні студії» (вип. 8/2024) Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. Детальніше…20.06.2024
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського оголошує конкурс на заміщення вакантних посад. Детальніше...