Концептуальна модель системи інформаційно-аналітичного забезпечення педагогічної науки, освіти і практики України

Концептуальна модель системи інформаційно-аналітичного забезпечення педагогічної науки, освіти і практики України / НАПН України. Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; [уклад. О. М. Яценко ; наук, ред. П. І. Рогова ; рец.: Ю. І. Артемов, Т. Ф. Букшина ; літ. ред.: С. М. Зозуля, І. П. Білоцерківець]. - К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2010. - 28 с.
Висвітлено загальні положення концептуальної моделі побудови, впровадження і розвитку системи інформаційно-аналітичного забезпечення педагогічної науки, освіти і практики України. Підгрунтям для розроблення концептуальної моделі слугувала науково-інформаційна діяльність Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського за умов взаємодії підрозділів бібліотеки та провідних книгозбірень мережі освітянських бібліотек МОН України та НАПН України, створення інфраструктури, баз даних, упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в бібліотечно-бібліографічні процеси. Запропоновано концептуальні рішення щодо ієрархічної побудови системи інформаційно-аналітичного забезпечення педагогічної науки, освіти і практики України та інформаційної інфраструктури Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. Представлено можливість виконання цих рішень та реалізації відповідних процесів.
Анонси та оголошення
10.03.2025
10.12.2024
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського оголошує конкурс на заміщення вакантних наукових посад: – заступника директора з наукової роботи; – вченого секретаря Детальніше...