НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Бібліотека це дзеркало і джерело духовної культури

Image
04060, Київ, М.Берлинського, 9 380 (44) 467-22-14 dnpb@i.ua Мапа проїзду
A A A

Публікації про життя та діяльність Г. Кершенштейнера

  1. Абашкіна, Н. В. Принципи розвитку професійної освіти в Німеччині : [монографія] / Н. В. Абашкіна ; АПН України, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. – Київ : Вища шк., 1998. – 207 с. – Із змісту: Розд. 1 : Становлення провідних принципів професійної освіти в Німеччині (кінець ХІХ – перша половина ХХ ст.). – С. 6–52.
  2. АбашкінаН.В. Професійна підготовка вихованців у навчальних закладах А. Макаренка і Г. Кершенштейнера / Н. В. Абашкіна // Педагогіка і психологія. – 1998. – №  – С. 194–197.
  3. Ананін, С. А. Історія педагогічних течій. Новітні педагогічні течії / Ананін С. А. ; Всеукр. заоч. ін-т нар. освіти. – Харків : Харполіграф : 3-тя друк. ім. Фрунзе, [1929]. – 151, [1] с. – Із змісту: Лекція 3 : Теорія трудової школи: Нойєндорф, Кершенштайнер, Дьюї і Лай. – С. 53–77 ; Лекція 4, § 3 : Теорія громадського виховання. – С. 101–105.
  4. Блохин, Д. Георг Кершенштайнер і Україна: ідеї єдиної національної та трудової школи [Електронний ресурс] / Дарина Блохин // Філософія освіти і педагогіка. – Текст. дані. – 2023. – № 53. – С.132–154. – Бібліогр.: 25 назв. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1tuglgkdKz-qJ-rdfn_hN1RdgOgXW3YE6/view (дата звернення: 29.05.2024). – Назва з екрана.
  5. Васькович, Г. Кершенштайнер і українська педагогіка [Рукопис] = Kerschenschteiner und die ukrainische Pädagogik : темат. частина габілітац. пр. на тему: «Вплив Кершенштайнера на українську педагогічну думку та його значення для української педагогічної проблематики» / Григорій Васькович ; Укр. Вільний Ун-т. – Мюнхен, 1970. – 172 с. – (Серія: Скрипти ; ч. 36). – Текст доступний в інтернеті: http://diasporiana.org.ua/miscellaneous/9533-vaskovich-g-kershenshtayner-i-ukrayinska-pedagogika/ (дата звернення: 11.06.2024).
  6. Васькович,Г. Шкільництво в Україні (1905–1920 рр.) / Григорій Васькович ; з супровід. словом Анатолія Алексюка ; Укр. Вільний Ун‑т. – Київ ; Тернопіль : Мандрівець, 1996. – 359 с. – (Серія: Габілітації ; ч. 2). – Із змісту: Дослідження можливостей впливу Кершенштайнера на українську педагогічну думку. – С. 124–203.
  7. Волкова, Н. П. Педагогіка : навч. посіб. [для студентів вищ. навч. закл.] / Н. П. Волкова. – 4-те вид., стер. – Київ : Академвидав, 2012. – 615 с. – (Альма‑матер). – Із змісту: Теорії «громадського виховання» і «трудової школи». – С. 595–597.
  8. Гончар, Л. Розвиток дуальної освіти Німеччини в історичному контексті / Лариса Гончар // Проф. педагогіка. – 2021. – № 1. – С. 32–40. – Бібліогр. в кінці ст. – Текст англ. – DOI: https://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.22.32-40.
  9. Гончаренко, С. Кершенштайнер (Kerschensteiner) Георг / Семен Гончаренко // Український педагогічний енциклопедичний словник / Семен Гончаренко. – Вид. 2-ге, допов. й випр. – Рівне, 2011. – С. 215.
  10. ГоталовГотліб, А. Г. Нові школи в Німеччині : (з особистих спостережень) / А. Г. Готалов-Готліб. – Одеса : Держвидав України, 1927.– 172 с. – Про Георга Кершенштейнера: с. 5, 23, 25.
  11. Даденков, М. Ф. Історія педагогіки : підруч. для пед. вишів / М. Ф. Даденков. – Київ ; Харків : Рад. школа, 1947. – 327, [1] с. – Про Георга Кершенштейнера: с. 149–150, 154, 270.
  12. Дерев’янко,О. С. Концепція впровадження дуальної системи навчання в Україні [Електронний ресурс] / Дерев’янко О. С., Солтик В. О., Колесник М. Ю. // Monografia pokonferencyjna. Science, Research, Development #12. Pedagogy #2, Belgrade (Serbia), 29.12.2018 – 30.12.2018. – Текст. дані. – Warszawa, 2018. – С. 55–59. – Бібліогр.: 6 назв. – Режим доступу: http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/84_32.pdf (дата звернення: 06.2024). – Назва з екрана.
  13. Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх реформах Німеччини (початок XXст.) / Сніжана Журавльова // Рідна шк. – – № 3. – С. 77–80. – Бібліогр.: 8 назв.
  14. Зайченко, І. В. Історія педагогіки : у 2 кн. Кн. 1. Історія зарубіжної педагогіки : навч. посіб. [для студентів вищ. навч. закл.] / І. В. Зайченко ; М-во освіти і науки України. – Київ : Слово, 2010. – 621 с. – Із змісту: Теорія «трудової школи» і «громадянського виховання». – С. 505–507.
  15. Зеленов, Є. А. Г. Кершенштейнер про громадянське виховання учнівської молоді / Є. А. Зеленов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. – Луганськ, 2012. – Вип. 2. – С. 50–57. – Бібліогр.: 2 назви. – Текст статті доступний в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_2_9 (дата звернення: 11.06.2024).
  16. Історія педагогіки : навч. посіб. для пед. ін-тів / [за ред. М.С. Гриценка]. – Київ : Вища шк., 1973. – 447 с. – Із змісту: Теорія «громадянського виховання» і «трудової» школи. – С. 99–101.
  17. Історія педагогіки : навч. посіб. [для студентів закл. вищ. пед. освіти] : у 2 ч. Ч. 1. Історія зарубіжної педагогіки і шкільництва / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини ; уклад.: Ткачук М. М., Ткачук Л. В. – Вид. 2-ге, допов. та перероб. – Умань : Сочінський М. М., 2020. – 280 с. – Про педагогіку Г. Кершенштейнера: с. 151, 154–155, 219–220.
  18. Караманов, О. В. Розвиток реформаторських ідей освіти і виховання у Cхідній Галичині в першій третині ХХ ст. : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Караманов Олексій Владиславович ; Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2004. – 20 с.
  19. Георг Кершенштейнер [Електронний ресурс] : [біогр. інформація] // Вікіпедія : вільна енциклопедія. – Текст. дані. – Остан. ред. 4 берез. 2024 р.– Режим доступу: https://de.wikipedia.org/wiki/Georg_Kerschensteiner (дата звернення: 11.06.2024). – Назва з екрана. – Текст нім.
  20. Кершенштейнер (Кершенштайнер; Kerschensteiner) Георг // Українська радянська енциклопедія : [у 12 т.]. – Вид. 2-ге. – Київ, 1980. – Т. 5. – С. 106.
  21. Клим,М. І. Особливості змісту сімейного виховання у педагогічній спадщині Г. Кершенштайнера / М. І. Клим // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки : [зб. наук. пр.]. – Луганськ, 2011. – № 20 : За матеріалами V Міжнародної науково‑практичної конференції «Ціннісні пріоритети освіти: виклики ХХI століття», ч. 4. – С. 250–258. – Бібліогр.: 11 назв.
  22. Клим, М. І. Сімейне виховання в педагогічній думці Німеччини (1895–1933 рр.) : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Клим Мар’яна Ігорівна ; Дрогоб. держ. пед. ун‑т ім. Івана Франка. – Дрогобич, – 20 с.
  23. Ковальчук, Г. П. Г. Кершенштейнер про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра / Ковальчук Г. П. // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. / Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім.Івана Огієнка, Ін-т педагогіки НАПН України. – Кам’янець‑Подільський, 2011. – Вип. 9. – С. 52–57. – Бібліогр.: 5 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_9_10 (дата звернення: 11.06.2024).
  24. Ковальчук,Г. П. Трудове виховання школярів у загальноосвітніх закладах України в першій третині ХХ століття : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Ковальчук Геннадій Петрович ; Ін-т педагогіки АПН України. – Київ, – 20 с.
  25. Козак, Т. Б. Становлення та розвиток початкової професійної освіти в Німеччнині: історико‑педагогічний аналіз / Козак Т. Б. // Молодий вчений. – 2017. – № 4. – С. 372–377. – Бібліогр.: 10 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/4/87.pdf (дата звернення: 11.06.2024).
  26. Константинов, М. О. Історія педагогіки : підруч. для педвузів / М. О. Константинов, Є. М. Мединський, М. Ф. Шабаєва ; АПН РРФСР. – Київ : Рад. школа, 1958. – 447 с. – Із змісту: Педагогіка «громадянського виховання» і трудової школи. – С. 132–134.
  27. Котляренко, М. Ручна праця в школі / М. Котляренко // Вільна укр. шк. – 1918/19 шк. р. – Р. 2, № 1. – С. 8–12. – Продовж. в наступ. номерах.
  28. КоцюбинськийО.Б. Організація навчально-виховного процесу на засадах реформаторської педагогіки у школах Німеччини першої третини ХХ століття : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Коцюбинський Олег Богданович ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка. – Дрогобич, – 20 с.
  29. Кочубей, Т. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX – початку ХХ століття / Тетяна Кочубей, Ольга Штик // Історико-педагогічний альманах / НАПН України, Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини, Всеукр. асоц. істориків педагогіки. – Умань, 2012. – Вип. 2. – С. 40–43. – Бібліогр.: 9 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_2_9 (дата звернення: 11.06.2024).
  30. Кравець, В. Зарубіжна школа і педагогіка ХХ століття : навч. посіб. для студентів пед. навч. закл. / В. Кравець. – Тернопіль : [б. в.], 1996. – 289 с. – Із змісту: Теорія «трудової школи» і «громадянського виховання». – С. 50–60.
  31. Куркіна,С. В. Проблеми виховання особистості і колективу в реформаторській педагогіці (кінець XIX – перша третина ХХ століття) : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Куркіна Сніжана Віталіївна ; Ін-т вищ. освіти АПН України. – Київ, – 20 с.
  32. Лаврусевич, Н. О. Вплив зарубіжної реформаторської педагогіки на розвиток вітчизняної педагогічної думки в 20-х роках ХХ століття / Лаврусевич Надія Олексіївна, Поліщук Світлана Вікторівна ; Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім.Івана Огієнка. – Кам’янець-Подільський : Рута, 2014. – 167 с. – Про Георга Кершенштейнера: с. 5, 25, 37, 69–70, 84, 101, 155.
  33. Лях, Г. Р. Становлення та розвиток ідеї трудової школи в історії педагогіки / Г. Р. Лях, М. В. Карелін // Пед. науки: теорія, історія, інновац. технології. – 2014. – № 1. – С. 77–86. – Бібліогр.: 12 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2301 (дата звернення: 11.06.2024).
  34. Мадзігон, В. М. Трудова школа / В. М. Мадзігон // Енциклопедія освіти / АПН України ; голов. ред. В. Г. Кремень. – Київ, 2008. – С. 915–917.
  35. Мазур, Л. О. Ідеї громадянського виховання Георга Кершенштейнера [Електронний ресурс] / Мазур Л. О. // Publishing house Education and Science s.r.o. : [архів матеріалів конф.]. – Текст. дані. – Прага, 2008. – Режим доступу: http://surl.li/ukjqv (дата звернення: 11.06.2024). – Назва з екрана.
  36. МазуренкоС.Г. Трудова спрямованість навчання в загальноосвітніх школах України (1920–1937 рр.) : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Мазуренко Світлана Григорівна ; Ін-т педагогіки АПН України. – Київ, – 19 с.
  37. Малько, А. О. Розвиток теорії і практики соціальної педагогіки Г. Кершенштайнером / Малько А. О. // Педагогіка, психологія та мед.-біол. проблеми фіз. виховання і спорту. – 2002. – № 19. – С. 49–57. – Бібліогр.: 3 назви. – Текст статті доступний в інтернеті: https://www.sportpedagogy.org.ua/ html/Pedagogy/Pdf2002/PD-2002-19.pdf (дата звернення: 11.06.2024).
  38. Маринович, О. Педагогіка «громадського виховання» та «трудової школи» Г. Кершенштейнера / Ольга Маринович // Формування особистості в освітньо-виховному середовищі навчального закладу: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. / Житом. держ. ун-т ім. Івана Франка ; [за заг. ред. Н.М. Мирончук]. – Житомир, 2014. – С. 237–240. – Бібліогр.: 9 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: http://surl.li/ukjwu (дата звернення: 11.06.2024).
  39. Мединський, Є. М. Історія педагогіки. Ч. 1. Загальна історія педагогіки : пер. з рос. вид. : підруч. для вищих пед. навч. закл. / Є. М. Мединський. – Київ : Рад. школа, 1939. – 365, [1]с. – Про педагогіку Г. Кершенштейнера: с. 316–319.
  40. Москаленко, О. Вплив філантропізму на розвиток ідей гармонійного виховання в педагогіці кінця ХІХ – початку ХХ століття / Олена Москаленко // Наук. зап. Серія: Педагогічні науки : [зб. наук. пр.] / Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2011. – Вип. 101. – С. 188–196. – Бібліогр.: 6 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2011_101_29 (дата звернення: 11.06.2024).
  41. Музиченко,О. Ф. Сучасні педагогічні течії в Західній Європі і Америці / О. Ф. Музиченко. – Київ : Всеукр. коопер. вид. союз, 1919. – 106 с. – (Всеукраїнський Кооперативний Видавничий Союз ; № 32) (Педагогічно-психологічна бібліотека). – Про Георга Кершенштейнера: с. 90–91.
  42. Новгородський, Р. Г. Проблема соціалізації шкільної молоді в педагогічній спадщині Г.Кершенштейнера / Новгородський Р. Г. // Наук. зап. Психолого-педагогічні науки / Ніжин. держ. ун-т ім. Миколи Гоголя. – 2006. – № – С. 140–143. – Бібліогр.: 7 назв.
  43. Осьмук, Н. Г. Ідеї реформаторської педагогіки в дослідженнях українських освітніх діячів 20-х – початку 30-х рр. ХХ століття : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Осьмук Наталія Григорівна ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми, – 20 с.
  44. Перетятько, О. В. Ідеї реформаторської педагогіки в діяльності приватних початкових та середніх шкіл Харківської губернії (1890–1917 рр.) : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Перетятько Олена Валеріївна ; Харків. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, – 17 с.
  45. Петренко, М. В. Теоретичні засади формування у старшокласників професійних ідеалів / М. В. Петренко // Теоретико‑методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. / НАПН України, Ін-т проблем виховання. – Кіровоград, 2014. – Вип. 18, кн. 2. – С. 135–142. – Бібліогр.: 11 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: https://lib.iitta.gov.ua/9129/ (дата звернення: 12.06.2024).
  46. ПетроваТ.М. Гуманізація навчально‑виховного процесу у «реформаторській» педагогіці кінця XIX – початку ХХ століття : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Петрова Тетяна Михайлівна ; Харків. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, – 17 с.
  47. Поліщук, С. В. Вплив зарубіжної реформаторської педагогіки на розвиток вітчизняної педагогічної думки в 20‑х роках ХХ століття : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Поліщук Світлана Вікторівна ; Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ, – 20 с.
  48. Проніков, О. К. Педагогіка «громадянського виховання» і «трудової школи» / О. К. Проніков // Історія педагогіки : курс лекцій / О. К. Проніков ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. – Київ, 2015. – Розд. 1, тема 8, [гл.] 8.2.4. – С. 110–112.
  49. Радул, О. С. Проблема розвитку дитячої активності і творчості у вітчизняних освітніх документах першої третини ХХ століття / О. С. Радул // Нариси з історії педагогічної думки (перша третина ХХ століття) / [за ред. О. С. Радул]. – Кіровоград, 2015. – С. 7–37. – Про Георга Кершенштейнера: с. 9, 12, 34.
  50. Рацул, А. Б. Історія зарубіжної педагогіки : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / А. Б. Рацул, О. С. Радул, О. А. Рацул ; МОН України. – Кіровоград : [б. в.], 2008. – 350 с. – Із змісту: Теорія «громадського виховання» і «трудової школи». – С. 113–114.
  51. Родников, В. Огляд літератури по питаннях трудової школи / В. Родников // Вільна укр. шк. – 1918/19 шк. р. – Р. 2, № 8/9. – С. 183–185 (Бібліографія).
  52. Русова, С. Єдина діяльна (трудова) школа / Софія Русова // Вибрані педагогічні твори : у 2 кн. / Софія Русова ; [за ред. Є. І. Коваленко]. – Київ, 1997. – Кн. 2. – С. 105–133. – Друк. за вид. 1923 р.
  53. Русова, С. Ідейні підвалини школи / С. Русова // Світло. – 1913. – Кн. 8. – С. 33–38.
    Те саме // Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина XIX – XX ст.) : хрестоматія / [упоряд.: Л. Д. Березівська та ін. ; наук. ред. О. В. Сухомлинська]. – Київ, 2003. – С. 150–153.
  1. Русова, С. Сучасні течії в новій педагогіці / Софія Русова // Вибрані педагогічні твори : у 4 кн. / Софія Русова ; [за заг. ред. Є. І. Коваленко]. – Чернігів, 2009. – Кн. 4. – С. 5–77. – Друк. за вид.: Шлях виховання й навчання. 1932. Кн. 1/4.
  2. Софія Русова: з маловідомого і невідомого : [хрестомат. трилогія]. Ч. 1 : «Несторка української педагогічної літератури…» / Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника ; [упоряд.: О. Джус, З. Нагачевська]. – Івано-Франківськ : Гостинець, 2006. – 455 с. – Про Георга Кершенштейнера: с. 20, 232, 293, 294, 299, 365, 366, 370, 394–396, 400, 412, 422. – Текст доступний в інтернеті: https://chtyvo.org.ua/authors/Rusova_Sofiia/Sofiia_Rusova_z_malovidomoho_i_nevidomoho_Ch_1_Nestorka_ukrainskoi_pedahohichnoi_literatury/ (дата звернення: 30.05.2024).
  3. Сало, В. Ідея політехнічної освіти у педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера [Електронний ресурс] / Вікторія Сало // Дидаскал / Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Текст. дані. – Полтава, – № 14. – С. 181–184. – Бібліогр.: 5 назв. – Режим доступу: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7064 (дата звернення: 12.06.2024). – Назва з екрана.
  4. Скільський, Д. Історія зарубіжної педагогіки : посібник / Дмитро Скільський. – Київ : Смолоскип, 2011. – 374 с. – (Серія «Пролегомени»). – Про Георга Кершенштейнера: с. 291–294, 316, 318.
  5. Сорока, В. Відчувати, думати, діяти як громадянин : [про Г. Кершенштейнера та його теорію громадянського виховання] / Валентина Сорока // Освіта України. – 2019. – 18 лют. (№ 7). – С. 14–15.
  6. Субтельна, Г. Ґ. Кершентштайнер: проблеми становлення професійної освіти та ідеї державно-громадянського виховання / Галина Субтельна // Педагогіка і психологія проф. освіти. – 2001. – № 4. – С. 204–214. – Бібліогр.: 4 назви.
  7. Токарєва, Т. Виховання громадянина в педагогічній спадщині Георга Кершенштейнера / Тетяна Токарєва // Наук. зап. Серія: Педагогічні науки : [зб. наук. пр.] / Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2003. – Вип. 49, ч. 2. – С. 126–130. – Бібліогр.: 5 назв.
  8. Токарєва, Т. Проблема естетичного виховання молоді в педагогічній спадщині Г.Кершенштейнера та В. О. Сухомлинського / Тетяна Токарєва // Наук. зап. Серія: Педагогічні науки : [зб. наук. пр.] / Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2003. – Вип. 52, ч. 1. – С. 237–241. – Бібліогр.: 9 назв.
  9. ТокарєваТ. Проблеми освіти в реформаторській педагогіці Німеччини на початку ХХ століття / Тетяна Токарєва // Наук. зап. Серія: Педагогічні науки : [зб. наук. пр.] / Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2004. – Вип. 58. – С. 268–274. – Бібліогр.: 4 назви. – Текст статті доступний в інтернеті: https://cusu.edu.ua/download/nauk_zapiski/2004_vipusk_58_zamovlennya_3758.pdf (дата звернення: 12.06.2024).
  10. Токарєва, Т. Реформаторська діяльність Георга Кершенштейнера в кінці ХІХ – на початку ХХ століття / Тетяна Токарєва // Наук. зап. Серія: Педагогічні науки : [зб. наук. пр.] / Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2001. – Вип. 38. – С. 151–160. – Бібліогр.: 9 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: https://cusu.edu.ua/download/nauk_zapiski/2001_vipusk_38_zamovlennya_2513.pdf (дата звернення: 12.06.2024).
  11. Токарєва,Т. Реформаторська педагогіка та можливості її використання в сучасних умовах / Тетяна Токарєва // Наук. зап. Серія: Педагогічні науки : [зб. наук. пр.] / Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2002. – Вип. 41. – С. 152–155. – Бібліогр.: 11 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: https://cusu.edu.ua/download/nauk_zapiski/2002_vipusk_41_zamovlennya_2591.pdf (дата звернення: 12.06.2024).
  12. Токарєва, Т. Роль педагогічної спадщини Георга Кершенштейнера у розвитку української педагогічної думки / Тетяна Токарєва // Роль освіти для економічного, соціального та культурного розвитку : зб. наук. пр. / Кіровогр. держ. пед. ун‑т ім. Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2003. – С. 129–133. – Бібліогр.: 6 назв.
  13. Токарєва, Т. С. Педагогічна діяльність та педагогічна спадщина Георга Кершенштейнера (1854–1932) : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Токарєва Тетяна Станіславівна ; Криворіз. держ. пед. ун-т. – Кривий Ріг, 2002. – 20 с.
  14. Трудова школа // Українська радянська енциклопедія : [у 18 т.]. – Київ, [1963]. – Т. 14. – С. 569.
  15. Трудова школа // Українська радянська енциклопедія : [у 12 т.]. – Вид. 2-ге. – Київ, 1984. – Т. 11, кн. 1. – С. 369.
  16. Тягур, В. М. Використання ідей Г. Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи / Тягур В. М. // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. – Київ, 2015. – Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, вип. 13. – С. 304–314. – Бібліогр.: 12 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: http://appsychology.org.ua/data/jrn/v11/i13/35.pdf (дата звернення: 12.06.2024).
  17. Цибулько, О. С. Єдність теорії і практики як чинник виховання морально-етичних цінностей у європейських педагогічних концепціях періоду становлення індустріального суспільства / О. С. Цибулько // Освітній дискурс : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. – Київ, 2019. – Вип. 17. – С. 22– – Бібліогр.: 9 назв. – Текст статті доступний в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2019_17_4 (дата звернення: 15.06.2024).
  18. Чопик, Ю. Зарубіжна реформаторська педагогіка в оцінках українських науковців другої половини ХХ – початку ХХІ століття : [монографія] / Юрій Чопик, Інна Стражнікова ; МОН України, Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано‑Франківськ : НАІР, 2017. – 263 с. – Про Георга Кершенштейнера: с. 42, 44, 46, 61, 70, 81–84, 86, 87, 89–91, 137, 159, 160, 166, 171, 174, 181, 187, 189.
  19. Чопик, Ю. С. Зарубіжна реформаторська педагогіка в оцінках українських науковців (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Чопик Юрій Степанович ; Хмельн. гуманітар.-пед. акад. – Хмельницький, – 20 с.
  20. Шевченко, П. Проблеми трудового навчання і виховання в педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера / Павло Шевченко // Рідна шк. – 2004. – № 6. – С.61–63. – Бібліогр.: 6 назв.
  21. Ярмаченко,М. Кершенштейнер Георг / М. Ярмаченко // Педагогічний словник / АПН України, Ін-т педагогіки ; за ред. Ярмаченка М. Д. – Київ, 2001. – С. 244.
  22. Ярмаченко, М. Д. Кершенштейнер (Кершенштайнер) Георг / М. Д. Ярмаченко // Енциклопедія освіти / АПН України ; голов. ред. В. Г. Кремень. – Київ, 2008. – С. 384.
  23. Behrend,F. Georg Kerschensteiner zum Gedächtnis / Felix Behrend // Deutsches Philologen-Blatt. – – Jg. 40, heft 4. – S. 37–38. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/027061086_0041/55/LOG_0030/ (дата звернення: 12.06.2024).
  24. Deissinger, T. Kerschensteiner und die deutsche Berufsschule im Lichte der Berufserziehungsgeschichte des englischsprachigen Kulturraums / Thomas Deissinger // Berufliche Bildung zwischen politischem Reformdruck und pädagogischem Diskurs : Festschrift zum 60. Geburtstag von Manfred Eckert / : Bettina Siecke, Dietmar Heisler. – Paderborn, 2011. – S. 368–382. – Текст нім. – Текст доступний в інтернеті: https://d-nb.info/1097212661/34 (дата звернення: 12.06.2024).
  25. Dozler,W. Die Münchener Berufsschulen – Georg Kerschensteiners Monumentalwerk / W. Dozler // Die Arbeitsschule. – 1924. – Jg. 38, heft  – S. 231–235. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/025275941_0038/244/#topDocAnchor (дата звернення: 12.06.2024).
  26. Fischer,A. Georg Kerschensteiner / Aloys Fischer // Die Arbeitsschule. – 1924. – Jg. 38, heft  – S. 209–215. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/ 025275941_0038/222/#topDocAnchor (дата звернення: 12.06.2024).
  27. Fischer,A. Zum Gedächtnis Georg Kerschensteiners / Aloys Fischer // Die Arbeitsschule. – 1932. – Jg. 46, heft  – S. 45–50. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/ 025275941_0050/57/LOG_0016/ (дата звернення: 12.06.2024).
  28. Georg Kerschensteiner : zu seinem 70. Geburtstage am 29. Juli 1924 / Froebe // Die Mittelschule. – 1924. – Jg. 38, heft 31.– S. 294–296. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/982364040_0038/302/#topDocAnchor (дата звернення: 12.06.2024).
  29. GajdaJ. Pedagogika kultury w zarysie / Janusz Gajda ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP. – Kraków : Impuls, [2006]. – 318 s. – Z treści: Myśl pedagogiczna Georga Kerschensteinera i jego podstawowy aksjomat procesu kształcenia.– S. 34–38. – Текст пол.
  30. Giese, G. Schöpferische Erziehung : Georg Kerschensteiner zum 75. Geburtstag am 29. Juli 1929 / Gerhardt Giese // Die Mittelschule. – 1929. – 43, heft 26/27. – S. 404–405. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/982364040_0043/413/ (дата звернення: 12.06.2024).
  31. Gonon, P. The Quest for Modern Vocational Education – Georg Kerschensteiner between Dewey, Weber and Simmel / Philipp Gonon. – Bern : Peter Lang, 2009. – 278 p. – Текст англ. – Фрагменти тексту доступні в інтернеті: https://books.google.com.ua/books?id=mbelMm8c6gQC&dq=Georg+Kerschensteiner&hl=ru&source=gbs_navlinks_s (дата звернення: 12.06.2024).
  32. Johannsen, H. Zum Begriff der “pädagogischen Arbeit” bei Georg Kerschensteiner / Hermann Johannsen // Die Arbeitsschule. – 1924. – Jg. 38, heft 5. – S. 215–219. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/025275941_0038/228/#topDocAnchor (дата звернення: 12.06.2024).
  33. Kesseler,K. Georg Kerschensteiner als Pädagoge / Kurt Kesseler // Deutsches Philologen-Blatt. – – Jg. 32, heft 20. – S. 245–247. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/027061086_0032/264/LOG_0177/ (дата звернення: 12.06.2024).
  34. Kesseler, K. Georg Kerschensteiner und das Problem der Bildung : zu seinem 75. Geburtstage am 29. Juli 1929 / Kurt Kesseler // Deutsches Philologen- – 1929. – Jg. 37, heft 30/31. – S. 441–443. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/ 027061086_0037/462/LOG_0276/ (дата звернення: 12.06.2024).
  35. Krebs, M. Georg Kerschensteiner im internationalen pädagogischen Diskurs zu Beginn desJahrhunderts / Markus Krebs. – Bad Heilbrunn : Julius Klinkhardt, 2004. – 131 S. – Текст нім. – Фрагменти тексту доступні в інтернеті: https://books.google.com.ua/books?id=iY8QInmTzBEC&dq=Georg+Kerschensteiner&hl=ru&source=gbs_navlinks_s (дата звернення: 12.06.2024).
  36. Kuhlee, D. Founding German vocational education: Kerschensteiner, Spranger and Fischer as key figures in the classical German VET theory / Dina Kuhlee, Christian Steib, Christopher Winch // Journal of Philosophy of Education.– – Vol. 56, Iss. 3. – P. 383–398. – Текст англ. – DOI: https://doi.org/10.1111/1467-9752.12669.
  37. MüßlerF. Charakterbegriff und Charaktererziehung : ein neues Buch von Georg Kerschensteiner / F.Müßler // Die Lehrerin. – 1912. – Jg. 29, heft  – S. 65–67. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/025290185_0029/71/LOG_0083/ (дата звернення: 13.06.2024).
  38. Reichwein,K. Dr. G. Kerschensteiners Beitrag zur Entwicklung der naturkundlichen Unterrichtsmethode / K. Reichwein // Evangelisches Schulblatt. – 1904. – Bd. 48, [heft 7/8] (Juli – Aug.). – S. 334–339. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: http://surl.li/ulshg (дата звернення: 13.06.2024).
  39. Rosin,H. Georg Kerschensteiner im Reichstage / Hermann Rosin // Die Deutsche Schule. – 1932. – Jg. 36, heft  – S. 374–387. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/978958829_0036/378/ (дата звернення: 13.06.2024).
  40. Röhrs, H. Georg Kerschenschteiner / Hermann Röhrs // Prospects : the quarterly review of comparative education / UNESCO, Intern. Bureau of Education. – Paris, 1993. – Vol. 23, no. 3/4. – P. 807–822. – Текст англ. – Текст статті доступний в інтернеті: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000103085 (дата звернення: 15.06.2024).
  41. Saupe,E. Georg Kerschensteiner / E. Saupe // Pädagogische Berichte. – – Jg. 2, heft 3. – S. 127–129. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: http://surl.li/undob (дата звернення: 15.06.2024).
  42. Simons, D. Georg Kerschensteiner: His Thought and its Relevance Today / Diane Simons. – London : Routledge, 2016. – 158  – Текст англ. – Фрагменти тексту доступні в інтернеті: https://books.google.com.ua/books?id=jvuQDQAAQBAJ&dq=Georg+Kerschensteiner&hl=ru&source=gbs_navlinks_s (дата звернення: 15.06.2024).
  43. Sloane, P. F. E. Re-reading Kerschensteiner today: Doing VET in German vocational schools – A search for traces / Peter F. E. Sloane // Journal of Philosophy of Education. – – Vol. 56, Iss. 3. – P. 408–424. – Текст англ.– DOI: https://doi.org/10.1111/1467-9752.12674.
  44. Stiehler, G. Georg Kerschensteiners “Deutsche Schulerziehung in Krieg und Frieden” / Georg Stiehler // Die Arbeitsschule. – 1918. – Jg. 32, heft 1. – S. 24–29. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/025275941_0032/32/#topDocAnchor (дата звернення: 12.06.2024).
  45. Stiehler,G. Kerschensteiners Grundlegende Gedanken über Krieg und Erziehung / Georg Stiehler // Die Arbeitsschule. – 1915. – Jg. 29, heft  – S. 311–317. – Текст нім. – Текст статті доступний в інтернеті: https://scripta.bbf.dipf.de/viewer/image/025275941_0029/339/ (дата звернення: 12.06.2024).
  46. Yelkenci, Ö. F. Citizenship and Citizenship Education in France and Germany From the Perspectives of Borne and Kerschensteiner / Ömer Faruk Yelkenci // International Journal of Field Education. – – Vol. 8, Iss. 3. – P. 1–24. – Текст англ. – Текст статті доступний в інтернеті: https://dergipark.org.tr/en/pub/ijofe/issue/73591/1094675 (дата звернення: 15.06.2024).
  47. Zilliken,F. Über Georg Kerschensteiner und den Begriff der Arbeitsschule : Ein historischer Abriss der Entwicklung des Schulwesens / Fabian Zilliken. – Norderstedt : GRIN Verlag, 2010. – 32 S. – Текст нім. – Фрагмент тексту доступний в інтернеті: https://books.google.com.ua/books?id=A–16AclzLkC&dq=Georg+Kerschensteiner&hl=ru&source=gbs_navlinks_s (дата звернення: 15.06.2024).

Анонси та оголошення

26.07.2024

Щиро вітаємо

КОВАЛЕНКО СВІТЛАНУ ГЕОРГІЇВНУ

з Днем народження!

Бажаємо здоров’я, весни в душі, яскравого сонця,  щастя, творчого натхнення, незмінно-позитивнвого настрою, затишку й тепла в колі Вашої родинисеред друзів і колег!

Директор та колектив ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського НАПН України Л. Д. Березівська

22.07.2024

Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського оголошує конкурс на заміщення вакантної посади заступника директора з наукової роботи (бібліотечної)  Детальніше...

Всі матеріали

Наша анкета

Шановні користувачі!

ДНПБ України
імені В. О. Сухомлинського НАПН України прагне створити сучасний науково-освітній та культурний простір, що сприятиме якісному забезпеченню Ваших інформаційних потреб.

Просимо взяти участь в анонімному анкетуванні! 

Ваші відповіді допоможуть нам покращити бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів і слугуватимуть удосконаленню науково-інформаційного забезпечення сфери освіти, педагогіки, психології.

Вебінар

No meeting rooms are currently available to join.

Заходи

Всі матеріали

Виставки

Всі матеріали

Наші видання

Всі матеріали