НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Бібліотека це дзеркало і джерело духовної культури

Image
04060, Київ, М.Берлинського, 9 380 (44) 467-22-14 dnpb@i.ua Мапа проїзду
A A A

Бібліографія публікацій життя та діяльність С. Френе

  1. Acker V. The French Educator Célestin Freinet (1896–1966): An Inquiry Into how His Ideas Shaped Education / Victor Acker. – Plymouth : Lexington Books, 2007. – 105 p.
  2. Delbasty. Des Fiches pour les petits / Delbasty // L’Educateur. – 1962. – № 14. – P. 11.
  3. Freinet Celestin: nous ne sommes pas les fanatiques d’une methode / Celestin Freinet // Le Monde de l’education. – 2008. – № 371. – P. 74-75.
  4. Filipiak E. Technika doświadczeń poszukujących Celestyna Freineta / E. Filipiak, H. Smolińska-Rębas // Pedagogia Celestyna Freineta a edukacja regionalna, pod red. W. Frankiewicz i K. Kossak – Główczewskiego, Gdańsk, 1997. – S. 15–20.
  5. KlosinskaT. Pedagogika Celestyna Freineta ponadczasowym zrodlem wspierania dzieciecej aktywnosci tworczej / T. Klosinska // Ksztalcenie wczesnoszkolne na przelomie tysiacleci / red. Pusleckij. – Warszawa : Polska akademia nauk komitet nauk pedagogicznych, 2000. – S. 257-271. – Bibliogr.: S. 270-271.
  6. Kłosińska T. Droga do twόrczości: wdrażanie technik Celestyna Freineta / Kłosińska. – Krakόw: Impuls, 2000. –166 s.
  7. Okon, Wincenty.Dziesiec szkol alternatywnych. Wyd.2 / Wincenty Okon W. ; red. E.  – Warszawa : Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne, 1999. – 238 s. Перевод заглавия: Десять альтернативних шкіл
  8. Smolinska–RebasH. Aktualnosc pedagogiki C. Freineta w kontekscie wczesnej edukacji / H. Smolinska-Rebas, Filipiak // Ksztalcenie wczesnoszkolne na przelomie tysiacleci / red. W. Pusleckij. –Warszawa : Polska akademia nauk komitet nauk pedagogicznych, 2000. – S. 273-292. – Bibliogr. : S. 291-292.
  9. «Новое воспитание» // Вульфсон Б. Л. Педагогическая мысль в современной Франции / Б. Л. Вульфсон. – М. : Педагогіка, 1983. – С. 111–121.
  10. АксеноваЭ.А. Педагогическая концепция «нового воспитания» С. Френе: опыт преобразования системы обучения и воспитания в начальной школе Франции / Э. А. Аксенова // Нач. образование. – 2009. – №  – С. 48–50.
  11. АксючицС.А. Логико-исторический анализ проблем использования задач в педагогической теории и практике с древнейших времен до начала ХХ века / С. А. Аксючиц // Образоват. технологии. – – № 4. – С. 30–38.
  12. Акулич-Дудко Т. Ю. Сущность технологии дошкольного образования С.Френе школе / Т. Ю. Акулич-Дудко // Актуальные вопросы современной педагогики : материалы I Междунар. науч. конф. (г. Уфа, июнь 2011 г.). – Уфа : Лето, 2011. – С. 52–54. – Текст статті доступний також в інтернеті: https://moluch.ru/conf/ped/archive/18/834/ (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана.
  13. АрхиповаТ. «Весна» без уроков. Саратовский вариант /Татьяна Архипова // Первое сент. – 2002. – 1 сент. (№ 58). – С. 10 (Вкл.)
  14. Барре Мишель Френе Воспоминания ученика: о Френе воспитателе /Мишель Барре // Нач. школа. (ПС). – 1995. – №  – С. 7.
  15. Барре Мишель Френе предлагал каждому стать лидером: воспоминания ученика / Мишель Барре // Нач. школа. – 1995. – 11 апр. (№ 41). – С. 
  16. Барышникова О. М. Педагогика С. Френе: реалия или история / О. М. Барышникова // Историко-педагогический журнал. – 2011. – № 3. – С.175–181. – Текст статті доступний також в інтернеті: https://cyberleninka.ru/article/n/pedagogika-s-frene-realiya-ili-istoriya/viewer (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  17. Барышникова О. М. Педагогическая технологи С. Френе в школе [Електроннй ресурс] / О. М. Барышникова. – Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/pedagogicheskaya-tehnologiya-s-frene-v-shkole (дата звернення: 24.01.2021). – Назва з екрана.
  18. Барышникова О. М. Развитие педагогических идей Селестена Френе на Западе школе / О. М. Барышникова // Образование и наука –2012. – № 1.– С.127–136. – Текст статті доступний також в інтернеті: file:///C:/Users/tetan/Downloads/nvnau_ped_2013_192(1)__8.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  19. Барышникова О. М. Роль педагогических идей с. Френев процессе инновационного развития теории и практики российского образования в конце ХХ – начале ХХI века / О. М. Барышникова // Наук. вісник нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. – 2013. – Вип. 192(1). – С. 36–43. – Текст статті доступний також в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192%281%29__8 (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  20. Барышникова О. М. Теоретические основания педагогики С. Френе в социокультурном и историкопедагогическом контексте /О.М. Барышникова // Историко-педагогический журнал. – 2016. – №  – С. 75–96.
  21. Барышникова О. М. Селестен Френе: историко-биографический очерк школе / О. М. Барышникова // Образование и наука –2006. – № 5.– С.117–123. – Текст статті доступний також в інтернеті: https://elar.rsvpu.ru/bitstream/123456789/33162/1/edscience_2006_05_16.pdf  (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  22. БахановК. Навчання історії за системою С. Френе / Костянтин Баханов // Іст. в шк. – 2002. – №  – С. 14–18. – Бібліогр. : 26 назв.
  23. БахичеваВ. Педагогика Френе – что это / В. Бахичева // Нач. школа (ПС). – 1995. – №  – C. 6.
  24. Бахичева В. Что такое педагогика Френе / В. Бахичева // Нач. школа (ПС).– 1995. –11 апр.( № 41). – C. 2.
  25. Бахов І. С. Соціокультурний та історико-педагогічний контекст педагогіки Селестена Френе / І. С. Бахов, Н. В. Гончаренко-Закревська // Зб. наук. праць Херсонського державного університету. Пед. науки. – 2017. – Вип. 76(1). – С. 18–23. – Текст статті доступний також в інтернеті: file:///C:/Users/tetan/Downloads/znppn_2017_76(1)__5.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  26. Берилова М. Правила, которые можно стереть с доски…: педагогика Френе / М. Берилова // Первое сентября. – 1998. – 21 марта. – С. 3.
  27. Борисова М. С. Гуманистическая педагогика С. Френе [Электронный ресурс] / М. С. Борисова // Образовательная соц. Сеть. 2016. – Режим доступу: https://nsportal.ru/shkola/inostrannye-yazyki/library/2016/12/24/gumanisticheskaya-pedagogika-s-frene (дата звернення: 28.07.2021). – Назва з екрана.
  28. Брайловская П. П. Развитие теории и практики обучения и воспитания школьников в творческом наследии французского педагога Селестена Френе (1896–1966) : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Теория и история педагогики» / Брайловская Полина Петровна ; [науч. рук. Сухомлинская Ольга Васильевна] ; Киев. ун-т им. Т. Г. Шевченко. – Киев, 1991. – 24 с.
  29. Браїловська П. П. Піонер програмованого навчання (Селестен Френе) / П. П. Браїловська // Рад. школа.– 1991. – №4. – С. 67.
  30. Браїловська П. П. Селестен Френе і його педагогічна концепція //Початкова шк. – – №12. – С.61–64.
  31. Быстрицкая Я. Педагогика Селестена Френе: основные представления / Я. Быстрицкая // Дайджест пед. ідей та технологій. Шк.-парк. – 2003. –№  – С. 6–8.
  32. Варич Н. І. У вільному тексті (за авторською програмою Cелестена Френе) / Н. І. Варич // Український світ у наукових парадигмах : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; Харків. іст.-філол. т-во; [редкол.: О. О. Маленко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХІФТ, 2017. – Вип. 4. – С. 120–124.
  33. Вергазова Л. Г. Педагогіка успіху Селестена Френе: минуле і сучасне / Л. Г. Вергазова // Проблеми сучасної педагогічної освіти : [зб. ст.] / РВНЗ «Крим. гуманіт. ун-т». – Ялта: [б. в.], 2006. Сер.: Педагогіка і психологія, Вип. – С. 87–92. – Бібліогр. : С. 92.
  34. ВульфсонБ. Селестен Френе проповедник педагогики успеха и радости / Б. Вульфсон // Лидеры образования. – 2003. – № 8 (окт). – С. 12–17.
  35. ВульфсонБ. Л. Выдающийся французский педагог-гуманист / Б. Л. Вульфсон // Педагогика. – 1996. – №  – С. 91–97.
  36. ВульфсонБ. Л. Французский педагог Селестен Френе / Б. Л. Вульфсон // Совет. педагогика. – 1970. – №  – С. 126–136.
  37. Вульфсон Б. Л. «Мы бы хотели выкопать пруд»: педагогическая система С.Френе / Б. Л. Вульфсон // Чужая азбука. – – №7. – С. 2.
  38. Вульфсон Б. Л. Педагогическая мысль в современной Франции /Б.Л. Вульфсон. – М. : Педагогика, 1983. – 183 c.
  39. Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе / Н. В. Гончаренко-Закревська // Освітологічний дискурс. – 2017. – № 3–4. – С. 17–29.– Текст статті доступний також в інтернеті: file:///C:/Users/tetan/Downloads/osdys_2017_3-4_4.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана.
  40. ГорбатковаОИ. Развитие отечественного медиаобразования на материале прессы в 1920-е годы /О.  И. Горбаткова // Инновации в образовании. – – № 4. – С. 134–154.
  41. Губанова Н. Школи у вільному представництві чи вільні альтернативні школи С. Френе / Н. Губанова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 97. – С. 93–96. – Бібліогр. в кінці ст.
  42. ГураВ.В. Педагогические идеи Селестена Френе как основа практического медиаобразования / В. В. Гура // Инновации в образовании. – 2011. – №  – С. 32–38. – Библиогр. : 16 назв.
  43. Дичківська І. М. «Школа успіху і радості» С. Френе / І. М. Дичківська // Інноваційні пед. технології : практикум : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – Київ : Слово, 2013. – С. 209–237.
  44. Енина Е.Селестен Френе. Начало педагогической деятельности [Електронний ресурс] / Екатерина Енина. // Сидоров С. В. Сайт педагога-исследователя. 2013.– Режим доступу : https://si-sv.com/publ/16-1-0-251 (дата звернення: 28.07.2021). – Назва з екрана.
  45. Єржабкова Б. Педагогічні ідеї розвитку особистості школярів у творчій спадщині Селестена Френе / Б. Єржабкова // Діалог культур. Україна – Чехія. – Німеччина : [в 2 кн.]. – Кременчук : Про-Графіка, 2011. – Кн. 1. – С. 74–80.– Бібліогр. в кінці ст.
  46. Заболотна О. Альтернативна педагогіка Селестена Френе: між традицією й інноваційністю / О. Заболотна // Порівнял.-пед. студії. – 2013. – № 1. – С. 49–55 : табл. – Бібліогр: 32 назв.
  47. Золотавина А. И. Значение идей С. Френе для современного образования [Электронный ресурс] / А. И. Золотавина // X Международная студенческая научная конференція. Студенческий научный форум – 2018 «Актуальные вопросы общей и профессиональной педагогіки». 2018. – Режим доступу: https://scienceforum.ru/2018/article/2018000068 (дата звернення: 28.07.2021).– Назва з екрана.
  48. Информация о 47-м Международном  конгрессе педагогов, увлеченных идеями Селестена Френе, во Франции //Первое сент. – 2005. – № 15 нояб. – (№ 76). – С. 
  49. Капранова В. А. Селестен Френе (1896–1966) : [французский педагог] / В. А. Капранова // История педагогики в лицах : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений, обуч. по направлению «Образование и педагогіка».– Минск ; М. : Новое знание : ИНФРА-М, 2013. – С. 73–77.
  50. Караманов О. В. Творчі ідеї педагогів-реформаторів Ж. О. Декролі і С. Френе у контексті організації музейної комунікації / О. В. Карманов // Вісник Львів. торговельно-економ. ун-ту. Гуманітарні науки. 2018. Вип. 15. – С. 188–192.– Текст статті доступний також в інтернеті: http://lute.lviv.ua/fileadmin/www.lac.lviv.ua/data/DOI/2616-8510-2018-15-20.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  51. Кемінь Г.Вдосконалення та індивідуалізація навчання у педагогічній спадщині С. Френе / Г. Кемінь // Молодь і ринок. – 2017. – № 5. – С. 80–85.– Текст статті доступний також в інтернеті:  file:///C:/Users/tetan/Downloads/Mir_2017_5_17.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  52. Кемінь Г. Особливості теорії навчання в зарубіжній педагогіці та шляхи її індивідуалізації / Г. Кемінь // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. – 2000. – Вип. 1(9). – С. 173–183. – Бібліогр.: 5 назв.
  53. Кемінь Г. Теорія і практика «нового виховання» у західноєвропейській педагогіці (кінець ХІХ – середина ХХ століття) / Галина Кемінь. – Дрогобич: Коло, 2004. – 124 с. Із змісту:6. Новаторські ідеї С. Френе у розвитку зарубіжної педагогіки ХХ ст. – С. 85–90.
  54. КоваленкоО. Світла голова і вмілі руки на заміну знань? / О. Коваленко // Освіта України. – – 15 лип. (№ 28). – С. 15.
  55. Колло Б. Педагогика мухи: педагогика С. Френе / Б. Колло // Упр. школой. – 1997. – №22. – С. 25–27.
  56. Колло Б. Переписка в центре обучения: педагогика С. Френе / Б. Колло // Упр. школой. – 1997. – №22. – С. 27–32.
  57. КравченкоН. И. С. Френе : «Ребенок сам создает свою личность» : о работе сельской школы в контексте педагогики Френе / Н. И. Кравченко // Упр. шк. (ПС). – 2002. – №  – С. 12.
  58. КрыловаН. Ребенок в открытой и закрытой школьной системе / Ната Крылова // Нар. образование. – 2009. – №  – С. 185–192.
  59. КурбатовР. Селестен Френе: другой взгляд на образование: школа начинается с вопроса, хотят ли дети учиться и понимают ли они смысл того, что делают? / Р. Курбатов // Первое сент. – 2005. – 15 нояб. (№ 76). – С. 
  60. КурбатовР. Школа, где каждый может делать то, что хочет / Р. Курбатов // Директор шк. (d). – 2009. – №  – С. 62–67.
  61. КурбатовР. И. Селестен Френе. Другой взгляд на школу / Р. И. Курбатов // Одар. ребенок. – 2008. – №  – С. 6–12.
  62. КурбатовР. И. Селестен Френе. Другой взгляд на школу / Р. И. Курбатов // Дайджест пед. ідей та технологій. Шк.-парк. – 2005. – № 3/4. – С. 45–47.
  63. Курбатов Р. И. Селестен Френе– человек, который изменил школу //Народное образование – 2014. –№ 5. – С. 237–244. – Текст статті доступний також в інтернеті: https://cyberleninka.ru/article/n/selesten-frene-chelovek-kotoryy-izmenil-shkolu/viewer (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  64. Ландруа Анри Входим в «класс Френе» /Анри  Ландруа // Директор шк. (d.). – 2008. – №  – С. 52–55.
  65. ЛандруаА. В пространстве класса / А. Ландруа // Дайджест пед. ідей та технологій. Шк.-парк. – 2005. – № 3/4. – С. 47–49.
  66. ЛевінаМ. Друкована продукція «Друкарні в школі». До статті С. Френе «Техніка навчання» за системою «Друкарня в школі» / М. Левіна // Ком. освіта. – 1933. – № 2–3. – С. 163–166.
  67. Начальная школа //Вульфсон Б. Л. Школа современной Франции / Б. Л. Вульфсон. – М. : Педагогика, 1970. – С. 109–119.
  68. Легран Л. Селестен Френе // Перспективы. Вопр. Образоваия. –– № 1/2. – С. 391–406.
  69. Легран Л.Селестен Френе (1896–1966): [Педагогические инновации] //Перспективы.– – №1/2. – С. 391–406.
  70. Легран Л. Френе и современность. Перспективы. Вопросы образования: ЮНЕСКО.– – №1. – С.136–144.
  71. Лефевр А. Оценка работы в классах сотрудничества : педагогика Селестена Френе / А. Лефевр // Упр. школой.–– №21. – С. 20–22.
  72. Литвинова Л.К. Розуміючи закони дитинства: (Досвід Р.Штайнера та С.Френе) //Директор шк. України.–– №3. – С. 96–99.
  73. Лыжин И. Технология свободного труда Селестена Френе, теория и практика / И. Лыжин //Вопросы педагогики.– – № 1. – С. 71–74. – Текст статті доступний також в інтернеті: https://publications.hse.ru/articles/286829410 (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  74. Мартьянова М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C.  Френе / М.Мартьянова // Освітологічний дискурс. – 2018. – № 3–4. – С. 16–26. – Текст статті доступний також в інтернеті: file:///C:/Users/tetan/Downloads/osdys_2018_3-4_4.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана.
  75. Максимів Н. Альтернативна педагогіка С. Френе // Магістерський наук. вісн. – Тернопіль : Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 32. С. 203–205– Текст статті доступний також в інтернеті: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13101 (дата звернення: 18.08.2021).– Назва з екрана
  76. Начальная школа: экспериментаторы в поисках выхода //Джуринский А. Н. Школа Франции. Традиции и реформы / А. Н. Джуринский. – Москва : Знание, 1981. – С. 37–40.
  77. Новая школа Френе //Хуторской А. В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному?: пос. для уч. / А. В. Хуторской. – Москва : Изд-во ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005. – С. 175–178.
  78. Педагогика успеха и радости Селестена Френе [Электронный ресурс] // Лаборатория гуманной педагогики. Социальная сеть работников образования, 2012. – Режим доступу: https://nsportal.ru/blog/shkola/obshcheshkolnaya-tematika/all/2012/10/12/pedagogika-uspekha-i-radosti-selestena-frene (дата звернення: 04.03.2021). – Назва з екрана.
  79. Педагогика С. Френе: основные представления // Первое сентября. – 2000. – №53 – С. –11.
  80. Педагогика Селестена Френе // Начальная школа. – 1995. – №16. – С. 1–8.
  81. Пин О. Л. Система Селестина Френе как основа технологии французских творческих мастерских [Электронный ресурс] / О. Л. Пин // Открытый урок. 1 сентября, 2010. – Режим доступу : https://urok.1sept.ru/articles/564820 h (дата звернення: 04.03.2021). – Назва з екрана.
  82. Пономарьова Г. Ф. «Школа успіху й радості» С. Френе / Г. Ф. Пономарьова, О. О. Бабакіна, С. Б. Бєляєв //Нові педагогічні технології : навч. посібн.– Харків, 2013 – 280 с.  – Текст статті доступний також в інтернеті: https://studfile.net/preview/5511894/page:20/ (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  83. Прессман И. Педагогика Френе: о деятельности французского педагога С.Френе / И. Прессман // Учительская газ. – 1992. – 1 сентября. – С. 18.
  84. Проблеми сучасної педагогічної освіти: [зб. ст.]. Серія : Педагогіка і психологія. Вип. 11 ; Ч. 1 / РВНЗ «Крим. гуманіт. ун-т» ; [редкол.: О. В. Глузман та ін.; відп. за вип. М. Я. Ігнатенко]. – Ялта : [б. в.], 2006. – 295 с. – Бібліогр. у кінці ст.
  85. РедюхинВ. Современная школа / В. Редюхин, А. Шейхина // Упр. школою (ПС). – 1997. – №  – С. 7.
  86. РибисМ. Карточка та же, да не та! / М. Рибис // Дайджест пед. ідей та технологій. Шк.-парк. – 2005. – № 3/4. – С. 49–51.
  87. РибисМ. Карточка та же, да не та! : на уроках Френе именно ученик планирует и оценивает свой результат / М.Рибис // Первое сент. – 2005. – 15 нояб. (№ 76). – С. 2.
  88. Селестен Френе // Волкова Н. П. Педагогіка : навч. посіб. / Н. П. Волкова. – 2-е вид., перероб., доп. – Київ : Академвидав, 2007. – С. 601.
  89. Селестен Френе // Волкова Н. П. Педагогіка : навч. посіб. / Н. П. Волкова. – Київ : Академвидав, 2012. – С. 601.
  90. Селестен Френе // Волкова Н. П. Педагогіка : навч. посіб. / Н. П. Волкова.–Київ : Видавничій центр «Академія», 2001. – С. 572–573.
  91. Селевко Г. К. Технология свободного труда (С.Френе) / Г. К. Селевко //Современные образовательные технологии : учеб. пос. / Г. К. Селевко. – Москва : Нар.образование, 1998. – С. 155–157. – Библиогр. : 3 назв.
  92. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии : учеб. пособ. для пед. вузов. / Г. К. Селевко. – М. : Народное образование, 1998. – 256 c. – Із змісту: Технология свободного труда С. Френе. – С. 55–157.
  93. Семенова О. Л. Педагогические идеи С. Френе и их влияние на теорию и практику современного школьного образовани : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Семенова Ольга Леонидовна : [науч. рук. Воробьев Николай Григорьевич] ; Волгоградский гос. пед. ун-т. – Волгоград, 2005. – 26 с. Текст доступний також в інтернеті: http://nauka-pedagogika.com/viewer/144447/a?#?page=1 (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана.
  94. Сиротенко Г. О. Педагогіка Френе (техніка Френе) / Г. О. Сиротенко // Постметодика. – 1996. – №4. – С. 32–34.
  95. СоболевЛ. Печатный станок как средство вытеснения учебников из школы / Лев Соболев // На путях к новой шк. – 1928. – №  – С. 133–139.
  96. Степихова В. Педагогика Френе в Швейцарии / В. Степихова // Частная шк. – 1995. – №3. – С. 124–128
  97. СоболевЛ. Типографский станок во французской школе / Лев Соболев // На путях к новой шк. –1928. – №  – С. 103–105.
  98. СуржиковаІ. А. Виховні та освітні ідеї С Френе та В. Сухомлинського у світовій педагогічній думці / І. А. Суржикова // Вісн. наук. лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття» : зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту / за ред. В. Г. Кузя. – 1999. – Вип.  – С. 50–56. – Бібліогр. : 6 назв.
  99. Суржикова І. В. Сухомлинський і С. Френе про роль особистості вчителя у процесі соціалізації школярів / І. Суржикова // Зб. наук. пр. : Спец. вип. / В. Г. Кузь (гол. ред.) та ін./ Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Київ, 2002. – С. 51–56. – Бібліогр. : 8 назв.
  100. Суржикова І. А. Педагогіка Селестена Френе з погляду сучасності / І. А. Суржикова // Педагогіка і психологія. – 2005. – №  – С. 121–129. – Бібліогр. : 26 назв.
  101. Суржикова І. А. Педагогічна діяльність В. Сухомлинського і С. Френе (порівняльний аналіз) / І. А. Суржикова // Вісн. наук. лабораторії «Василя Сухомлинський і школа ХХІ століття» / за ред. В. Г. Кузя. – Умань, 2000. – С. 83–90. – Бібліогр. : 7 назв.
  102. СуржиковаІ. А. Проблеми естетичного виховання дітей та молоді у спадщині В. Сухомлинського й С. Френе / І. А. Суржикова // Наука і освіта. – 2001. – №  – С. 109–111. – Бібліогр. : 5 назв.
  103. Сухомлинська О. В. Френе і В. Сухомлинський : спільне й відмінне у вихованні / О. В. Сухомлинська // Шлях освіти. – 1996. – №2. – С. 30–35.
  104. Сухомлинская О. В. Сотрудничество французских деятелей просвещения с журналом «Шлях освіти» : [примеры сотрудничества С. Френе, М. Бубу, П. Делану] / О. В. Сухомлинская // Совет. педагогика. – 1984. – № 7.– С. 107–111.
  105. Сухомлинская О. Селестен Френе у журналі «Шлях освіти» («Рідна школа») / Ольга Сухомлинська // Рідна шк. – 1992. – № 5/6. – С. 82–85.– Бібліогр.: С. 85.
  106. Сухомлинская О. В. Френе Селестен / О. В. Сухомлинська //Енциклопедія освіти / АПН України ; голов. ред. В. Г. Кремень. – Київ : Юрінком Інтер, 2008. – С. 970.
  107. Тернопільська В. Соціально-комунікативна культура особистості: шляхи становлення / Валентина Тернопільська // Педагогіка і психологія проф. освіти. – 2007. – С. 157–163. – Бібліогр. : 13  назв.
  108. Французька реакція переслідує тов. Френе (закордонна хроніка) / Ю. С. // Комуністична освіта. – 1933. – № 4. – С. 117.
  109. Френе. Антология гуманной педагогики /сост. и авт. предисл. Б. Л. Вульфсон. – М. : Изд. Дом Шалвы Амонашвили, 2002. – 224 с.
  110. ХуторскойАВ. Новая школа Селестена Френе / А. В. Хуторской // Шк. технологии. – – № 4. – С. 72–76.
  111. Чепіль М. М. Використання інновацій С. Френе в сучасній педагогіці // Педагогічні технології : [навч. посіб.] / Марія Чепіль, Надія Дудник. – Дрогобич : РВВ Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім.Івана Франка, 2011. – С. 248–253.
  112. Чепіль М. М. Педагогічна технологія С. Френе // Педагогічні технології : [навч. посіб.] / Марія Чепіль, Надія Дудник. – Дрогобич : РВВ Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка, 2011. – С. 246–248.
  113. Черкасова О.В. Педагогические концепции новейшего времени: Р.Штайнер, М. Монтессори, С.Френе: учеб. пособие / Самарский гос. унив. Кафедра педагогики. – Самара: Самарский унив., 2000. – 124 с..
  114. Шейнина А. Моя педагогика Френе (разработанные на Западе образовательные концепции невозможно применять без творческого осмысления) / А. Шейхина // Первое сент. – 1996. – 9 апр. (№ 40). – С. 
  115. Шейнина А. Парадоксы коллективной автономии : о педагогики Френе / А. Шейнина // Первое сент. – 2002. – 1 сент. (№ 58). – С. 
  116. Шимановський М. Самоврядування у школі Селестена Френе / Марк Шимановський // Шкіл. світ. – 2008. – Трав. (№ 20). – С. 17–19. – Бібліогр. : 4 назви.
  117. Школа Френе // За Інтернет-виданням http://www.1september.ru. – Завуч. – 2010. – № 5(407). – С. 
  118. Школа Френе // Первое сент. – 2002. – 1 сент. (№ 58). – С. 
  119. Школа Френе // Завуч. – 2010. – № 5. – С. 18.

Анонси та оголошення

03.03.2022

06.02.2021

Шановні колеги!

Звертаємо вашу увагу на можливість налаштування для вчених НАПН України віддаленого доступу до наукометричних баз Scopus  та Web of Science.

Всі матеріали

Наша анкета

Шановні користувачі!

ДНПБ України
імені В. О. Сухомлинського НАПН України прагне створити сучасний науково-освітній та культурний простір, що сприятиме якісному забезпеченню Ваших інформаційних потреб.

Просимо взяти участь в анонімному анкетуванні! 

Ваші відповіді допоможуть нам покращити бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів і слугуватимуть удосконаленню науково-інформаційного забезпечення сфери освіти, педагогіки, психології.

Вебінар

No meeting rooms are currently available to join.

Заходи

Всі матеріали

Виставки

Всі матеріали

Наші видання

Всі матеріали