Дьюї Джон
ДЖОН ДЬЮЇ
(1859 – 1952)
Джон Дьюї — американський педагог, реформатор освіти і основоположник філософії прагматизму. Його ідеї мали і мають донині значний вплив на розвиток педагогічної теорії і практики багатьох країн світу. Автор більш як 30 книг и 900 наукових статей з педагогіки, філософії, естетики, соціології.
Джона Дьюї на батьківщині називають «батьком прогресивної освіти». Він вважав, що завдання школи – навчити дитину знаходити вихід із будь-якої ситуації, пристосовуватися до довкілля. Тому дітей варто підготувати до виконання конкретних завдань, а не давати їм абстрактні знання з підручників.
Заперечував об’єктивність істини, ототожнював її з корисністю. Розвинув концепцію інструменталізму. Сьогодні філософські погляди Дьюї є загальновизнаними в Америці. Був реформатором у сфері педагогіки. Для американських філософів й інтелектуалів він – найвищий філософський авторитет.
Матеріал підготувала:
Чала Н. В.,
молодший науковий співробітник
відділу історії освіти
ДНПБ України
ім. В. О. Сухомлинського
e-mail: dnpb@i.ua
380 (44) 467-22-14
Оновила:
Золотаренко Т.О.,
молодший науковий співробітник
ідділу педагогічного джерелознавства та біографістики
ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського
© Державна науково-педагогічна бібліотека України
імені В. О. Сухомлинського, 2020, 2024
Анонси та оголошення
01.09.2024
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського оголошує конкурс на заміщення вакантної посади заступника директора з наукової роботи (бібліотечної) Детальніше...
01.09.2024
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського оголошує конкурс на заміщення вакантної наукової посади вченого секретаря Детальніше...