Дьюї Джон
ДЖОН ДЬЮЇ
(1859 – 1952)
Джон Дьюї — американський педагог, реформатор освіти і основоположник філософії прагматизму. Його ідеї мали і мають донині значний вплив на розвиток педагогічної теорії і практики багатьох країн світу. Автор більше 30 книг и 900 наукових статей з педагогіки, філософії, естетики, соціології.
Джона Дьюї на батьківщині називають «батьком прогресивної освіти». Він вважав, що завдання школи – навчити дитину знаходити вихід із будь-якої ситуації, пристосовуватися до навколишнього середовища. Тому дітей варто навчити виконувати конкретні завдання, а не давати їм абстрактні знання з підручників.
Заперечував об’єктивність істини, ототожнював її з корисністю. Розвинув концепцію інструменталізму. Сьогодні філософські погляди Дьюї є загальноприйнятими в Америці. Виступав як реформатор у сфері педагогіки. Для американських філософів й інтелектуалів він був і залишився вищим філософським авторитетом.
Матеріал підготовлено
Чалою Н. В.,
молодшим науковим співробітником
відділу історії освіти
Державної науково-педагогічної бібліотеки України
імені В. О. Сухомлинського
Національної академії педагогічних наук України
©, 2020
e-mail: dnpb@i.ua
380 (44) 467-22-14
Анонси та оголошення
28.03.2023

Щиро вітаємо
ПРОЦЕНКО ГАННУ ВОЛОДИМИРІВНУ
з Днем народження!
Бажаємо здоров’я, весни в душі, яскравого сонця, щастя, творчого натхнення, незмінно-позитивнвого настрою, затишку й тепла в колі Вашої родини, серед друзів і колег!
Директор та колектив ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського НАПН України
Л. Д. Березівська
18.03.2023

Шановні колеги!
Запрошуємо взяти участь у роботі круглого столу «Сучасні технології візуалізації колекцій цифрових освітніх ресурсів (до Всеукраїнського фестивалю науки). Захід відбудеться 17 травня 2023 р. у Державній науково-педагогічній бібліотеці України імені В. О. Сухомлинського НАПН України у змішаному форматі.