НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Бібліотека це дзеркало і джерело духовної культури

Image
04060, Київ, М.Берлинського, 9 380 (44) 467-22-14 dnpb@i.ua Мапа проїзду

Оцифровані документи з фонду рідкісних видань ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського НАПН України

24.09.2018

Науково-педагогічна електронна бібліотека ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського НАПН України в 2018 році поповнилася документами з фонду рідкісних видань (кінець ХІХ – поч. ХХ ст.). Це праці з питань педагогіки, психології, дошкільного виховання, довідкові видання та видання іноземними мовами, зокрема, англійською, німецькою, французькою та ін. (перелік додається).

1. Ackermann E. Pädagogische Fragen. Nach den Grundsätzen der Herbartschen Schule. – R. 1. – Aufl. 2. Dresden, 1891. – 152 s.
2. Bréal M. Quelques mots sur l’Instruction Publique en France. L’École. – Éd. 3. – Paris, 1885. – 156 p.
3. Instructions concernant les programmes de l’Enseignement secondaire (Garçons et Jeunes Filles). Paris, 1902. – 280 p.
4. Instruktionen für den Unterricht an den Realschulen in Österreich im Anschlusse an einen Normallehrplan. – Wien, 1899. – 308 s.
5. La loi sur l’organisation de l’Eseignement Primaire. Recueil de documents parlementaires relatifs a la discussion de cette loi a la Chambre des deputes.– Paris, 1886. – 314 p.
6. Łazowskij E. Ł. Gramatyka języka polskiego, oparta na historycznym jego rozwoju, dzieło konkursowe w skróceniu dla uźytku niźszych klas gimnazyjalnych i realnych. – Lwów, 1861. – 406 s.
7. Martinazzoli A. Dizionario Illustrato di Pedagogia. Collaboratori i più distinti cultori delle discipline pedagogiche in Italia / A. Martinazzoli, L. Credaro. – Vol. 2. G-M. – Milano, 1910. – 818 p.
8. Grosse Denker unter Mitwirkung von… – Leipzig, [1910]. – 384 s.
9. Nouveau Dictionnaire de Pédagogie et d’Instruction. – Paris, 1911. – 2098 p.
10. Parker W. Talks on Teaching. – New York, 1896. – 181, [9] p.
11. Pfordten O. v. Das Gefühl und die Pädagogik. – Heidelberg, 1914. – 138 s.
12. Reclam C. Der Leib Des Menschen… – Stuttgart, 1870. – XX, 743, 13 s.
13. Tastu A. Éducation maternelle. Simples Leçons. D’une mère a ses enfants : en 9 parties. – Éd. 7. – Paris, 1869. – 524 p.
14. Bohm J. Ceschifte der Pedagogik. Ч. 2-3 – Nurberg, 1892. – XV, 336, XV, 434 s.
15. Paskonig O. Kindesseele aus Kindermun… – Leipzig 1913. – IV, 182,6 s.
16. Pedagogische Monographien herausgegeben von E. Meumann. – Leipzig, 1908. – 279 s.
17. Prufer J. Kleinkinderpedagogik. – Leipzig 1913. – 251, 16 s.
18. Водвозов В. Книга для учителей, заключающая объяснения на «Книгу для первоначального чтения в народных школах». – Ч. 1. – СПб., 1871. – XIV, 194 с.+ 1 табл.
19. Жук В. Н. Мать и дитя. – СПб., 1900. – XVI, 808 с.
20. Зусман А. Уроки естествоведения применительно к программе женских гимназий. – Одесса, 1909. – 436, 42 с.
21. Кулжинский Яр. Ст. Опыт методики систематического курса истории. – Звенигородка, 1913. – 199 с.
22. Мукалов Н. Записки по методике арифметики. – Киев, 1903. – 5, 296 с.
23. Миропольский С. Обучение грамоте. – СПб., 1877. – 249, 4 с.
24. Павлов А. Методика природоведения: руководство для преподавателей…– СПб., 1902. – 246 с.
25. Покотило Н. П. Практическое руководство для начинающего преподавателя истории. – СПб., 1914. – 569 с.
26.

Ризон У. Университетские и Социальные Поселения. – СПб., 1901. – 241 с.

2018_09_24-2 2018_09_24-3

Анонси та оголошення

20.02.2024

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського НАПН України Наказ від 19 лютого 2024 р.  № 11.     Детальніше...

08.02.2024

Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського оголошує конкурс на заміщення вакантної посади заступника директора з наукової роботи (бібліотечної) Детальніше...

Всі матеріали

Наша анкета

Шановні користувачі!

ДНПБ України
імені В. О. Сухомлинського НАПН України прагне створити сучасний науково-освітній та культурний простір, що сприятиме якісному забезпеченню Ваших інформаційних потреб.

Просимо взяти участь в анонімному анкетуванні! 

Ваші відповіді допоможуть нам покращити бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів і слугуватимуть удосконаленню науково-інформаційного забезпечення сфери освіти, педагогіки, психології.

Вебінар

No meeting rooms are currently available to join.

Заходи

Всі матеріали

Виставки

Всі матеріали

Наші видання

Всі матеріали