Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науково-педагогічні студії
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 6 (2022): Науково-педагогічні студії
Формат вивантаження статей
MARC21
UNIMARC
IRBIS
Вивантажити
Опубліковано:
2024-09-06
Весь випуск
Весь випуск одним файлом
Статті
Концептуальні засади реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017): історико-джерелознавчий аспект
Лариса Березівська
9-25
PDF
Історико-культурна постать Григорія Сковороди:трансформація світоглядного простору філософа в сучасних умовах навчання й виховання студентської молоді
Ольга Лучанінова
26-35
PDF
Шарль-Мішель де Л’Епе (1712-1789): життя як покликання (до 310-річчя від дня народження французького священника і сурдопедагога)
Олександр Міхно
36-45
PDF
Культурно-мовний релятивізм як фундамент освіти для миру
Олена Жижко, Галі-Александра Бельтран
46-55
PDF (English)
Педагогічні видання німецькою мовою другої половини ХІХ – початку ХХ ст. У фонді ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського: джерелознавчий аспект
Людмила Дяченко
56-74
PDF
Проблема формування національної свідомості сучасних школярів (на прикладі ідей патріотичного виховання В. О. Сухомлинського)
Маргарита Козир, Наталія Філонова
75-83
PDF
Генеза комунікативних ідей у педагогічній думці україни (50-ті – 80-ті роки ХХ століття)
Микола Прищак
84-97
PDF
Нормативно-правове забезпечення реформування загальної середньої освіти у Франції та в Україні (1991–2021 рр.)
Алла Дурдас
98-107
PDF (English)
Трансформація підходів до навчання обдарованих учнів у закладах загальної сердньої освіти України (друга половина ХХ століття)
Володимир Онацький
108-117
PDF
Розвиток партнерського підходу в школі В. О. Сухомлинського
Олена Павлова
118-125
PDF
Літературно-художня спадщина В. Сухомлинського в матеріалах міжнародних та всеукраїнських педагогічних читань (історіографічний аспект)
Леся Сухомлинська
126-135
PDF
Створення інформаційно-освітнього середовища підготовки майбутніх учителів засобами візуально-цифрового підходу та технологій Веб 3.0
Володимир Стешенко
136-145
PDF
Наступність фахової підготовки як основа готовності до професійної діяльності
Ірина Варава, Олексій Шило
146-155
PDF
Особливості змісту інформаційної компетентності педагога в умовах протидії гібридній агресії
Андрій Гуралюк
156-167
PDF
Використання технологій змішаної реальності в освіті
Наталія Вараксіна
168-180
PDF
Каталог як форма репрезентації українських дитячих періодичних видань 20-х – початку 40-х років XX ст. з фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського
Надія Якобчук, Сніжана Тарнавська
181-192
PDF
Сторінка «О. Я. Савченко (1942–2020)» як складник електронного ресурсу «Видатні педагоги України та світу»
Тетяна Павленко
193-203
PDF
Реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017): історико-джерелознавче дослідження
Оксана Кравченко
204-207
PDF
Бібліографічний покажчик «Педагогічні видання німецькою мовою другої половини ХІХ ст. – 1917 р. у фонді Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського» як інноваційний інформаційний ресурс
Олена Огієнко
208-213
PDF
Творчий доробок Василя Григоровича Кременя в інноваційному розвитку освіти України
Ольга Сухомлинська
214-217
PDF
Модернізація й реформування освіти у науковому доробку вчених НАПН України
Пижик Андрій
218-222
PDF
Рецензія на бібліографічне видання «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю» (1993–2020)
Алан Кокеріль
223-224
PDF (English)
Подати статтю
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер