Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науково-педагогічні студії
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Політика відкритого доступу
Політика рецензування
Запобігання плагіату
Архівування
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 6 (2022): Науково-педагогічні студії
Формат вивантаження статей
MARC21
UNIMARC
Absotheque
IRBIS
Вивантажити
Опубліковано:
2024-09-06
Весь випуск
Весь випуск одним файлом
Статті
Концептуальні засади реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017): історико-джерелознавчий аспект
Лариса Березівська
9-25
PDF
Історико-культурна постать Григорія Сковороди:трансформація світоглядного простору філософа в сучасних умовах навчання й виховання студентської молоді
Ольга Лучанінова
26-35
PDF
Шарль-Мішель де Л’Епе (1712-1789): життя як покликання (до 310-річчя від дня народження французького священника і сурдопедагога)
Олександр Міхно
36-45
PDF
Культурно-мовний релятивізм як фундамент освіти для миру
Олена Жижко, Галі-Александра Бельтран
46-55
PDF (English)
Педагогічні видання німецькою мовою другої половини ХІХ – початку ХХ ст. У фонді ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського: джерелознавчий аспект
Людмила Дяченко
56-74
PDF
Проблема формування національної свідомості сучасних школярів (на прикладі ідей патріотичного виховання В. О. Сухомлинського)
Маргарита Козир, Наталія Філонова
75-83
PDF
Генеза комунікативних ідей у педагогічній думці україни (50-ті – 80-ті роки ХХ століття)
Микола Прищак
84-97
PDF
Нормативно-правове забезпечення реформування загальної середньої освіти у Франції та в Україні (1991–2021 рр.)
Алла Дурдас
98-107
PDF (English)
Трансформація підходів до навчання обдарованих учнів у закладах загальної сердньої освіти України (друга половина ХХ століття)
Володимир Онацький
108-117
PDF
Розвиток партнерського підходу в школі В. О. Сухомлинського
Олена Павлова
118-125
PDF
Літературно-художня спадщина В. Сухомлинського в матеріалах міжнародних та всеукраїнських педагогічних читань (історіографічний аспект)
Леся Сухомлинська
126-135
PDF
Створення інформаційно-освітнього середовища підготовки майбутніх учителів засобами візуально-цифрового підходу та технологій Веб 3.0
Володимир Стешенко
136-145
PDF
Наступність фахової підготовки як основа готовності до професійної діяльності
Ірина Варава, Олексій Шило
146-155
PDF
Особливості змісту інформаційної компетентності педагога в умовах протидії гібридній агресії
Андрій Гуралюк
156-167
PDF
Використання технологій змішаної реальності в освіті
Наталія Вараксіна
168-180
PDF
Каталог як форма репрезентації українських дитячих періодичних видань 20-х – початку 40-х років XX ст. з фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського
Надія Якобчук, Сніжана Тарнавська
181-192
PDF
Сторінка «О. Я. Савченко (1942–2020)» як складник електронного ресурсу «Видатні педагоги України та світу»
Тетяна Павленко
193-203
PDF
Реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017): історико-джерелознавче дослідження
Оксана Кравченко
204-207
PDF
Бібліографічний покажчик «Педагогічні видання німецькою мовою другої половини ХІХ ст. – 1917 р. у фонді Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського» як інноваційний інформаційний ресурс
Олена Огієнко
208-213
PDF
Творчий доробок Василя Григоровича Кременя в інноваційному розвитку освіти України
Ольга Сухомлинська
214-217
PDF
Модернізація й реформування освіти у науковому доробку вчених НАПН України
Пижик Андрій
218-222
PDF
Рецензія на бібліографічне видання «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю» (1993–2020)
Алан Кокеріль
223-224
PDF (English)
Подати статтю
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер