Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Research and Educational Studies
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No 4 (2020): Науково-педагогічні студії
Формат вивантаження статей
MARC21
UNIMARC
IRBIS
Вивантажити
Published:
2024-08-18
Full Issue
Весь випуск одним файлом (Українська)
Historical and pedagogical studies
Історіографічний аспект дослідження проблеми професійної освіти дорослих у країнах Європи
Анна Боярська-Хоменко
8-17
PDF (Українська)
Із досвіду реконструкції історії сільського шкільництва
Григорій Голиш
18-24
PDF (Українська)
Середня освіта в Україні та Франції: сучасні тенденції
Алла Дурдас
25-32
PDF
Олександр Григорович Дзеверін (1908–1978): штрихи до наукового портрета
Олександр Міхно
33-44
PDF (Українська)
Феномен педагогічної казки Василя Сухомлинського
Юлія Павленко
45-53
PDF (Українська)
Листи В. Сухомлинського про ціннісне ставлення до світу живого як джерело біографістики
Леся Сухомлинська
54-63
PDF (Українська)
Педагогічний досвід крізь призму ідей і практики Василя Сухомлинського в ретроперспективі
Ольга Сухомлинська
64-74
PDF (Українська)
Постать Марії Монтессорі в інформаційнобібліографічному ресурсі «Видатні педагоги України та світу» ДНПБ ім. В. О. Сухомлинського (до 150-річчя від дня народження)
Світлана Хопта
75-89
PDF (Українська)
Scientific and information support of the field of education
Персональні бібліографічні покажчики як достовірне джерело історико-біографічних досліджень
Олена Веремчук, Оксана Матвійчук
90-101
PDF (Українська)
Уніфікація побудови каталогів електронних ресурсів бібліотеки на основі онтологічного підходу
Андрій Гуралюк
102-109
PDF (Українська)
Національна бібліографія України: здобутки, проблеми, перспективи
Тетяна Добко, Лариса Пономаренко
110-124
PDF (Українська)
Науково-інформаційне забезпечення національно-патріотичного виховання в Україні
Сніжана Тарнавська
125-138
PDF (Українська)
Make a Submission
Language
English
Українська
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue