Історіографічний аспект дослідження проблеми української мови як навчальної дисципліни в історії розвитку основної школи в Україні (1945–1991)

  • С. О. Кутова Доцент кафедри української мови та літератури Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, м. Хмельницький, Україна
Ключові слова: історіографія, дослідження, розвиток освіти в Україні, основна школа, навчальні дисципліни, українська мова, методика навчання української мови.

Анотація

У статті здійснено історіографічний аналіз дослідження проблеми української мови як навчальної дисципліни в історії розвитку основної школи в Україні (1945–1991). Виокремлено чотири тематичних блоки в розробці проблеми: перший – вивчення української мови в контексті історикопедагогічних досліджень, історії освіти та педагогічної думки; другий – проблема української мови як навчальної дисципліни в контексті дослідження методики української мови та літератури; третій – українська мова як навчальна дисципліна в контексті розгляду історії української мови та питання мовознавства; четвертий – питання періодизації історії української літературної мови й освітніх процесів. Проаналізовано праці, які віднесено до першого тематичного блоку.

Біографія автора

С. О. Кутова, Доцент кафедри української мови та літератури Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, м. Хмельницький, Україна

кандидат педагогічних наук

Опубліковано
2024-08-21
Як цитувати
Кутова, С. О. (2024). Історіографічний аспект дослідження проблеми української мови як навчальної дисципліни в історії розвитку основної школи в Україні (1945–1991) . Науково-педагогічні студії, 1(1), 60-68. https://doi.org/10.32405/2663-5739-2018-1-60-68
Розділ
Історико-педагогічні студії