Історіографічні підходи до оцінки сучасними науковцями розвитку галузей науки Західного регіону України

  • І. В. Стражнікова Професор кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика ПНУ імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ, Україна
Ключові слова: історіографія, регіоналізм, дослідження, Україна, компонент, педагогічна наука, наукові підходи.

Анотація

У статті висвітлено проблему регіоналізму, яка є актуальною для України, і передусім з огляду на значні розбіжності між різними регіонами країни, зокрема
економічні, історико-культурні, геополітичні. Відносно короткий період існування України як незалежної держави є недостатнім для формування у більшості її
громадян такого почуття національної єдності, яке могло б стати запобіжником для дезінтеграційних процесів. Виходячи з цього, історіографічний процес
розглядається як цілісний об’єктивний етап розвитку наукового пізнання, під час якого відбувається накопичення і вдосконалення історичних знань. У дослідженні наведено значний фактологічний матеріал з історії освіти, схарактеризовано зміст, форми й методи навчально-виховного процесу у різних типах навчальних закладів, що функціонували в Україні.

Біографія автора

І. В. Стражнікова, Професор кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика ПНУ імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ, Україна

доктор педагогічних наук

 

Опубліковано
2024-08-21
Як цитувати
Стражнікова, І. В. (2024). Історіографічні підходи до оцінки сучасними науковцями розвитку галузей науки Західного регіону України. Науково-педагогічні студії, 1(1), 46-53. https://doi.org/10.32405/2663-5739-2018-1-46-53
Розділ
Історико-педагогічні студії