Закон України «Про освіту»: основні напрями реформування галузі

  • С. В. Лапаєнко вчений секретар ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, м. Київ, Україна
Ключові слова: Закон України «Про освіту», реформа, компетентності, здобуття освіти, освіта дорослих та підвищення фахового рівня, форми складники та рівні освіти, академічна доброчесність.

Анотація

У статті окреслено основні напрями реформи у сфері освіти відповідно до нового Закону «Про освіту»: новий зміст освіти, спрямований на формування компетентностей; новий шкільний учитель, який володіє сучасними методиками викладання і здатен реалізовувати педагогіку партнерства; нова сучасна система управління та адміністрування шкіл; нове освітнє середовище.

Біографія автора

С. В. Лапаєнко, вчений секретар ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, м. Київ, Україна

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Опубліковано
2024-08-21
Як цитувати
Лапаєнко, С. В. (2024). Закон України «Про освіту»: основні напрями реформування галузі. Науково-педагогічні студії, 1(1), 86-91. https://doi.org/10.32405/2663-5739-2018-1-86-91
Розділ
Науково-інформаційний супровід освітянської галузі