Формування самоосвітньої компетентності учнів засобами бібліотечних ресурсів

  • І. А. Мося ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського
Ключові слова: бібліотека навчального закладу, функції, самоосвітня компетентність, учень, компоненти, технології.

Анотація

У статті розглянуто проблему оновлення функцій і завдань сучасної бібліотеки навчального закладу, що зумовлює необхідність визначення продуктивних факторів, умов і технологій розвитку інтелектуального потенціалу учнів засобами бібліотечних ресурсів. Виділено основні прогресивні напрями бібліотечної роботи з формування самоосвітньої компетентності учнів, подано структурно-логічну схему організації самоосвітньої діяльності учня як комплекс вимог і умов, що постають пеpед учнем iстановлять змiст пpедмета його самоосвіти,схарактеризовано структурні компоненти самоосвітньої компетентності учня (мотиваційно-ціннісний, практично-діяльнісний, організаційний та особистісно-рефлексивний).

Біографія автора

І. А. Мося, ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу науково- технічного забезпечення та впровадження комп’ютерних технологій ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, м. Київ, Україна

Опубліковано
2024-08-21
Як цитувати
Мося, І. А. (2024). Формування самоосвітньої компетентності учнів засобами бібліотечних ресурсів. Науково-педагогічні студії, 1(1), 91-98. https://doi.org/10.32405/2663-5739-2018-1-91-98
Розділ
Науково-інформаційний супровід освітянської галузі