НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Бібліотека це дзеркало і джерело духовної культури

Image
04060, Київ, М.Берлинського, 9 380 (44) 467-22-14 dnpb@i.ua Мапа проїзду
A A A

Кершенштейнер Г.

ГЕОРГ КЕРШЕНШТЕЙНЕР

(18541932)

У 1988-му році, згідно з рішенням ЮНЕСКО, були названі чотири педагога, які визначили спосіб педагогічного мислення в ХХ ст. Це Джон Дьюї, Георг Кершенштейнер, Марія Монтессорі та Антон Макаренко.

Георг Кершенштейнер – німецький педагог. Закінчив Мюнхенський університет (1883), працював викладачем в комерційних училищах і гімназіях у Нюрнберзі, Швайнфурті й Мюнхені, у 1895–1918 рр. був шкільним радником в міській управі Мюнхена, з 1912 до 1918 р. обирався депутатом німецького парламенту (Рейхстагу) в Берліні, з 1918 до 1930 р. обіймав посаду професора педагогіки в Мюнхенському університеті.

Георг Кершенштейнер розробив систему професійних шкіл у Мюнхені. На переконання педагога завдання школи – забезпечити учнів робочою спеціальністю, а також виховати в них патріотів. Для реалізації цих ідей Кершенштейнер запропонував організувати роботу школи по типу трудової громади. Він ввів активні методи навчання з широким використанням наочності, практичних робіт, екскурсій. Свої педагогічні погляди виклав у творах: «Професійне виховання німецького юнацтва», «Основна аксіома освітнього процесу», «Державно‑громадське виховання німецької молоді», «Що таке трудова школа?» та ін.

Реформаторські ідеї вченого мали істотний вплив на розвиток педагогічної теорії і шкільної практики в багатьох країнах світу у перших десятиріччях ХХ ст. Вони надали потужного імпульсу розвиткові уявлень про громадянське виховання та роль професійної підготовки в житті кожного члена суспільства.

Матеріал підготовлено
Демидою Є. Ф.,
мол. наук. співробітником
відділу науково‑документного забезпечення,
соціокультурної діяльності та міжнародних зв’язків
ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 2019 р.

Світлини:

http://fb.ru/article/458566/georg-kershenshteyner-biografiya-osnovnyie-idei-pedagogicheskoy-teorii-nauchnyie-trudyi;

http://infonarod.ru/info/georg-mihael-kershenshteyner-nem-georg-michael-kerschensteiner-29-iyulya-1854-15-yanvarya-1932


Анонси та оголошення

12.03.2024

Шановні колеги!

Запрошуємо на відкриття та до участі у Всеукраїнському науково-практичному онлайн-семінарі «Школа інформаційно-аналітичного супроводу освіти з питань збереження психічного здоров’я в умовах воєнного стану та глобальної цифрової трансформації суспільства» (включено до програми Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти, 2024» та до програми Шостого Міжнародного науково-практичного Web-форуму «FORUM SOIS, 2024 : Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя») 27 березня 2024 року 15:30–17:00

Інформаційний лист

Програма

Зразок оформлення тез

12.03.2024

Шановні колеги, науковці, педагоги, освітяни! Запрошуємо до участі!

6й Міжнародний науково-практичний WEBфорум «Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum SOIS, 2024)», 26-29 березня 2024 року

Інформаційний лист

Спікери форуму

Реєстрація

Всі матеріали

Наша анкета

Шановні користувачі!

ДНПБ України
імені В. О. Сухомлинського НАПН України прагне створити сучасний науково-освітній та культурний простір, що сприятиме якісному забезпеченню Ваших інформаційних потреб.

Просимо взяти участь в анонімному анкетуванні! 

Ваші відповіді допоможуть нам покращити бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів і слугуватимуть удосконаленню науково-інформаційного забезпечення сфери освіти, педагогіки, психології.

Вебінар

No meeting rooms are currently available to join.

Заходи

Всі матеріали

Виставки

Всі матеріали

Наші видання

Всі матеріали