Освіта найменш захищених верств суспільства в Новій Іспанії: основні особливості
Анотація
У статті наведено результати історико-педагогічного дослідження, метою якого було виявлення основних особливостей виховання найменш захищених верств суспільства Нової Іспанії. Проведений авторами аналіз оригінальних науково-історичних джерел та наукових праць сучасних латиноамериканських дослідників дає змогу зробити наступні висновки. Освіта найбільш маргіналізованого населення Нової Іспанії відповідала інтересам іспанської корони та католицької церкви. Це була державна справа під безпосереднім контролем іспанських монархів, які власними руками підписали велику кількість наказів про вивчення Закону Божого та кастильської мови корінного населення колоній та відкриття відповідних навчальних закладів. установи для цього. Таким чином, уже в XVI столітті були започатковані перші школи для індіанців, де навчання катехізису велося католицькими монахами спочатку мовами місцевих етнічних груп, а пізніше лише іспанською. На основі дослідження автори встановили, що санація численних етнічних груп Нової Іспанії призвела до втрати їхньої ідентичності та мови. Загалом, освіта найбільш незахищених верств населення в Новій Іспанії відбувалася у двох основних напрямках: воно слугувало радикальній модифікації матеріального життя (через впровадження нових технологій), а також трансформації духовного існування (через нову релігію) .
Авторське право (c) 2019 Науково-педагогічні студії
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.