Дьюї Джон
ДЖОН ДЬЮЇ
(1859 – 1952)
Джон Дьюї — американський педагог, реформатор освіти і основоположник філософії прагматизму. Його ідеї мали і мають донині значний вплив на розвиток педагогічної теорії і практики багатьох країн світу. Автор більше 30 книг и 900 наукових статей з педагогіки, філософії, естетики, соціології.
Джона Дьюї на батьківщині називають «батьком прогресивної освіти». Він вважав, що завдання школи – навчити дитину знаходити вихід із будь-якої ситуації, пристосовуватися до навколишнього середовища. Тому дітей варто навчити виконувати конкретні завдання, а не давати їм абстрактні знання з підручників.
Заперечував об’єктивність істини, ототожнював її з корисністю. Розвинув концепцію інструменталізму. Сьогодні філософські погляди Дьюї є загальноприйнятими в Америці. Виступав як реформатор у сфері педагогіки. Для американських філософів й інтелектуалів він був і залишився вищим філософським авторитетом.
Матеріал підготовлено
Чалою Н. В.,
молодшим науковим співробітником
відділу історії освіти
Державної науково-педагогічної бібліотеки України
імені В. О. Сухомлинського
Національної академії педагогічних наук України
©, 2020
e-mail: dnpb@i.ua
380 (44) 467-22-14
Анонси та оголошення
21.06.2024
![](http://dnpb.gov.ua/wp-content/uploads/2024/06/NPS_cover_2024-8-225x300.jpg)
Шановні колеги!
Запрошуємо до публікації в електронному науковому фаховому журналі «Науково-педагогічні студії» (вип. 8/2024) Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. Детальніше…20.06.2024
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського оголошує конкурс на заміщення вакантних посад. Детальніше...