Гербарт Йоган Фрідріх
ЙОГАНН ФРІДРІХ ГЕРБАРТ
(1776 – 1841)
Німецький педагог-теоретик XIX століття. Будучи одночасно філософом і психологом, зробив спробу обґрунтувати педагогіку за допомогою даних цих двох наук. Педагогічна спадщина Гербарта мала багатьох прихильників і послідовників, які розвинули й оформили його ідеї в окремий педагогічний напрям – гербертіанство.
Матеріал підготував
Олександр Міхно,
доктор педагогічних наук,
старший науковий співробітник
сектору сухомлиністики відділу педагогічного
джерелознавства та біографістики
Державної науково-педагогічної бібліотеки
України імені В. О. Сухомлинського
©ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 2021
Анонси та оголошення
21.05.2022

Шановні науковці!
Щиро вітаємо вас із професійним святом – Днем науки!
Сьогодні ви – воїни наукового фронту. Ваша невтомна творча праця є надійним плацдармом для захисту й розвитку держави, зміцнення її авторитету на міжнародній арені.
Тож щиро бажаємо вам насамперед миру, міцного здоров’я, жаги пізнання нового та незвіданого, натхнення й завзяття.
Нехай ваше життя завжди буде наповнене радістю відкриттів і звершень на науковій ниві задля перемоги й світлого майбутнього України!
З повагою колектив ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського та директор, д-р пед. наук, професор, член-кореспондент НАПН України Л. Д. Березівська