Гербарт Йоган Фрідріх
ЙОГАНН ФРІДРІХ ГЕРБАРТ
(1776 – 1841)
Німецький педагог-теоретик XIX століття. Будучи одночасно філософом і психологом, зробив спробу обґрунтувати педагогіку за допомогою даних цих двох наук. Педагогічна спадщина Гербарта мала багатьох прихильників і послідовників, які розвинули й оформили його ідеї в окремий педагогічний напрям – гербертіанство.
Матеріал підготував
Олександр Міхно,
доктор педагогічних наук,
старший науковий співробітник
сектору сухомлиністики відділу педагогічного
джерелознавства та біографістики
Державної науково-педагогічної бібліотеки
України імені В. О. Сухомлинського
©ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 2021
Анонси та оголошення
21.06.2024
![](http://dnpb.gov.ua/wp-content/uploads/2024/06/NPS_cover_2024-8-225x300.jpg)
Шановні колеги!
Запрошуємо до публікації в електронному науковому фаховому журналі «Науково-педагогічні студії» (вип. 8/2024) Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. Детальніше…20.06.2024
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського оголошує конкурс на заміщення вакантних посад. Детальніше...