Гербарт Йоган Фрідріх
ЙОГАНН ФРІДРІХ ГЕРБАРТ
(1776 – 1841)
Німецький педагог-теоретик XIX століття. Будучи одночасно філософом і психологом, зробив спробу обґрунтувати педагогіку за допомогою даних цих двох наук. Педагогічна спадщина Гербарта мала багатьох прихильників і послідовників, які розвинули й оформили його ідеї в окремий педагогічний напрям – гербертіанство.
Матеріал підготував
Олександр Міхно,
доктор педагогічних наук,
старший науковий співробітник
сектору сухомлиністики відділу педагогічного
джерелознавства та біографістики
Державної науково-педагогічної бібліотеки
України імені В. О. Сухомлинського
©ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 2021
Анонси та оголошення
29.01.2025
Щиро вітаємо
ВИШНЯК ОКСАНУ ВІКТОРІВНУ
та
ЛАПАДУ МІЛЯУШУ ХАРИСІВНУ
Бажаємо здоров’я, весни в душі, яскравого сонця, щастя, творчого натхнення, незмінно-позитивнвого настрою, затишку й тепла в колі Ваших родин, серед друзів і колег!
Директор та колектив ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського НАПН України Л. Д. Березівська14.01.2025
Шановні колеги!
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського спільно з КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» запрошує до участі у всеукраїнському науково-практичному семінарі «Проблеми сучасного словникарства», який відбудеться 5 лютого 2025 року у м. Кропивницький на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського. Детальна інформація в інформаційному листі.