НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Бібліотека це дзеркало і джерело духовної культури

Image
04060, Київ, М.Берлинського, 9 380 (44) 467-22-14 dnpb@i.ua Мапа проїзду
A A A

Інформаційна та медіаграмотність

Бібліографічні списки

Формування інформаційної культури та медіаграмотності (публікації 2015–2019 рр.)

Формування інформаційної культури та медіаграмотності (публікації 2013-2014 рр.)

Формування інформаційної культури користувачів (публікації 2008–2012 рр.) : [із розділу 4.6 бібліогр. покажчика “Бібліотека навчального закладу в контексті інформатизації суспільства”, К. : ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 2015]

Формування інформаційної культури користувачів (публікації 2003-2007 рр.) : [із розділу 5 бібліогр. покажчика “Бібліотека навчального закладу в контексті інформатизації суспільства”, К. : ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 2008.]

Формування інформаційної культури користувачів (публікації 1999-2002 рр.) : [із розділу 5 бібліогр. покажчика “Бібліотека навчального закладу в контексті інформатизації суспільства” , К. : ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 2003.]

Методисти рекомендують – Проблема читання – проблема всього світу (огляд публікацій) (Національна парламентська бібліотека)

Повнотекстові документи

Навчальні програми

Формування інформаційної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів : наук.-метод. рек. / АПН України, ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського ; упоряд. А. І. Рубан ; наук. консультант Я.О. Чепуренко ; наук. ред.: П.І. Рогова, В.І. Лутовинова ; рецензент Є.А. Медведєва ; літ. ред. Л.І. Стельмах ; відп. за вип. І.І. Хемчян. – К., 2005. – 117 с.

Лау, Х. Руководство по информационной грамотности для образования на протяжении всей жизни = Guidelines on Information Literacy for Lifelong Learning / Хесус Лау. – [Б.м.] : МОО ВПП ЮНЕСКО «Информация для всех», [Б.г.]. – 45 с.

Найдьонова Л. Медіаосвіта – головні ліки від медіастресу (Публікація в газеті Освіта України. – 2014. – №36. – с. 10)

Косюк О. М. Продукція “для дітей” у сучасному інформаційному просторі: редукція найдавніших форм дискурсу

Косюк О. М. Міждисциплінарний характер дослідження медіарозважальності

Косюк О. М. Гра – інформація – комунікація: генетичний розтин розважальної продукції електронних мас-медіа

Бідюк О. В. Свідоме та несвідоме як психологічні чинники творення й аналізу інформації 

Ресурси інтернету

Як це працює: добірка фільмів про медіа та соціальні мережі : блог-пост Юлії Панченко на платформі Hive Mind

Що вважати дезінформацією у власному просторі комунікації? : блог-пост Вадима Яцишена на платформі Hive Mind

Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні : курс від Prometheus

10 правил інформаційної гігієни

Глобальний тиждень медійної та інформаційної грамотності на вебпорталі ЮНЕСКО

Фільтр національний проєкт з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики України

“Чому медіаграмотність важлива”освітній проєкт

Перший Індекс медіаграмотності: який діагноз поставили критичному мисленню українців

Pisa-2018 на сайті Українського центру оцінювання якості освіти

Медіаосвіта і медіаграмотність 

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні

Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності

Медіакомпетентність педагога : матеріал для педагогічних працівників позашкільних, дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів

Он-лайн гра “Медіазнайко”

“Медіаграмотна місія” – онлайн-гра, спрямована на перевірку вміння рятуватися від шкідливого інформаційного впливу

Media IQ – проект із розвитку медіаграмотності та критичного мислення

Міжнародні сайти з медіаосвіти

Media & Information Literacy Clearinghouse (Альянс цивілізацій ООН)

IFLA – Information Literacy

UNESCO Institute for Information Technologies in Education


Анонси та оголошення

03.03.2022

06.02.2021

Шановні колеги!

Звертаємо вашу увагу на можливість налаштування для вчених НАПН України віддаленого доступу до наукометричних баз Scopus  та Web of Science.

Всі матеріали

Наша анкета

Шановні користувачі!

ДНПБ України
імені В. О. Сухомлинського НАПН України прагне створити сучасний науково-освітній та культурний простір, що сприятиме якісному забезпеченню Ваших інформаційних потреб.

Просимо взяти участь в анонімному анкетуванні! 

Ваші відповіді допоможуть нам покращити бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів і слугуватимуть удосконаленню науково-інформаційного забезпечення сфери освіти, педагогіки, психології.

Вебінар

No meeting rooms are currently available to join.

Заходи

Всі матеріали

Виставки

Всі матеріали

Наші видання

Всі матеріали