НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Бібліотека це дзеркало і джерело духовної культури

Image
04060, Київ, М.Берлинського, 9 380 (44) 467-22-14 dnpb@i.ua Мапа проїзду
A A A

Інформаційна та медіаграмотність

Бібліографічні списки

Формування інформаційної культури та медіаграмотності (публікації 2015–2019 рр.)

Формування інформаційної культури та медіаграмотності (публікації 2013-2014 рр.)

Формування інформаційної культури користувачів (публікації 2008–2012 рр.) : [із розділу 4.6 бібліогр. покажчика “Бібліотека навчального закладу в контексті інформатизації суспільства”, К. : ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 2015]

Формування інформаційної культури користувачів (публікації 2003-2007 рр.) : [із розділу 5 бібліогр. покажчика “Бібліотека навчального закладу в контексті інформатизації суспільства”, К. : ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 2008.]

Формування інформаційної культури користувачів (публікації 1999-2002 рр.) : [із розділу 5 бібліогр. покажчика “Бібліотека навчального закладу в контексті інформатизації суспільства” , К. : ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, 2003.]

Методисти рекомендують – Проблема читання – проблема всього світу (огляд публікацій) (Національна парламентська бібліотека)

Повнотекстові документи

Навчальні програми

Формування інформаційної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів : наук.-метод. рек. / АПН України, ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського ; упоряд. А. І. Рубан ; наук. консультант Я.О. Чепуренко ; наук. ред.: П.І. Рогова, В.І. Лутовинова ; рецензент Є.А. Медведєва ; літ. ред. Л.І. Стельмах ; відп. за вип. І.І. Хемчян. – К., 2005. – 117 с.

Лау, Х. Руководство по информационной грамотности для образования на протяжении всей жизни = Guidelines on Information Literacy for Lifelong Learning / Хесус Лау. – [Б.м.] : МОО ВПП ЮНЕСКО «Информация для всех», [Б.г.]. – 45 с.

Найдьонова Л. Медіаосвіта – головні ліки від медіастресу (Публікація в газеті Освіта України. – 2014. – №36. – с. 10)

Косюк О. М. Продукція “для дітей” у сучасному інформаційному просторі: редукція найдавніших форм дискурсу

Косюк О. М. Міждисциплінарний характер дослідження медіарозважальності

Косюк О. М. Гра – інформація – комунікація: генетичний розтин розважальної продукції електронних мас-медіа

Бідюк О. В. Свідоме та несвідоме як психологічні чинники творення й аналізу інформації 

Ресурси інтернету

Як це працює: добірка фільмів про медіа та соціальні мережі : блог-пост Юлії Панченко на платформі Hive Mind

Що вважати дезінформацією у власному просторі комунікації? : блог-пост Вадима Яцишена на платформі Hive Mind

Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні : курс від Prometheus

10 правил інформаційної гігієни

Глобальний тиждень медійної та інформаційної грамотності на вебпорталі ЮНЕСКО

Фільтр національний проєкт з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики України

“Чому медіаграмотність важлива”освітній проєкт

Перший Індекс медіаграмотності: який діагноз поставили критичному мисленню українців

Pisa-2018 на сайті Українського центру оцінювання якості освіти

Медіаосвіта і медіаграмотність 

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні

Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності

Медіакомпетентність педагога : матеріал для педагогічних працівників позашкільних, дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів

Он-лайн гра “Медіазнайко”

“Медіаграмотна місія” – онлайн-гра, спрямована на перевірку вміння рятуватися від шкідливого інформаційного впливу

Media IQ – проект із розвитку медіаграмотності та критичного мислення

Міжнародні сайти з медіаосвіти

Media & Information Literacy Clearinghouse (Альянс цивілізацій ООН)

IFLA – Information Literacy

UNESCO Institute for Information Technologies in Education


Анонси та оголошення

12.03.2024

Шановні колеги!

Запрошуємо на відкриття та до участі у Всеукраїнському науково-практичному онлайн-семінарі «Школа інформаційно-аналітичного супроводу освіти з питань збереження психічного здоров’я в умовах воєнного стану та глобальної цифрової трансформації суспільства» (включено до програми Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти, 2024» та до програми Шостого Міжнародного науково-практичного Web-форуму «FORUM SOIS, 2024 : Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя») 27 березня 2024 року 15:30–17:00

Інформаційний лист

Програма

Зразок оформлення тез

12.03.2024

Шановні колеги, науковці, педагоги, освітяни! Запрошуємо до участі!

6й Міжнародний науково-практичний WEBфорум «Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum SOIS, 2024)», 26-29 березня 2024 року

Інформаційний лист

Спікери форуму

Реєстрація

Всі матеріали

Наша анкета

Шановні користувачі!

ДНПБ України
імені В. О. Сухомлинського НАПН України прагне створити сучасний науково-освітній та культурний простір, що сприятиме якісному забезпеченню Ваших інформаційних потреб.

Просимо взяти участь в анонімному анкетуванні! 

Ваші відповіді допоможуть нам покращити бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів і слугуватимуть удосконаленню науково-інформаційного забезпечення сфери освіти, педагогіки, психології.

Вебінар

No meeting rooms are currently available to join.

Заходи

Всі матеріали

Виставки

Всі матеріали

Наші видання

Всі матеріали