Гурліт Людвіг
ЛЮДВІГ ҐУРЛІТ
(1855–1931)
Німецький педагог-реформатор, представник теорії вільного виховання. Викладав у гімназіях Гамбурга та Берліна. На початку XX ст. виступив із різкою критикою змісту і методів навчання в німецькій школі, головні недоліки якої вбачав у відході в історію, а також у догматизмі, формалізмі, схематизмі й авторитаризмі. Основним завданням виховання вважав розвиток індивідуальності і творчості дитини. У педагогічному процесі значне місце відводив вільним іграм дітей, заняттям ручною працею як засобові виховання, а також естетичному вихованню. Вимагав старанного відбору навчального матеріалу, виключення з навчальних програм усього другорядного, одночасно заперечував необхідність систематичних навчальних занять у народній школі. Вважав, що виховання не повинно передбачати практичної мети, а спрямовувати активність і силу учнів.
Матеріал підготовлено
Демидою Є. Ф.,
науковим співробітником
відділу педагогічного джерелознавства та біографістики
ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського,
©, 2020 р.
Світлина:
https://de.wikipedia.org/wiki/Ludwig_Gurlitt
Анонси та оголошення
12.03.2024
Шановні колеги!
Запрошуємо на відкриття та до участі у Всеукраїнському науково-практичному онлайн-семінарі «Школа інформаційно-аналітичного супроводу освіти з питань збереження психічного здоров’я в умовах воєнного стану та глобальної цифрової трансформації суспільства» (включено до програми Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти, 2024» та до програми Шостого Міжнародного науково-практичного Web-форуму «FORUM SOIS, 2024 : Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя») 27 березня 2024 року 15:30–17:00
12.03.2024
Шановні колеги, науковці, педагоги, освітяни! Запрошуємо до участі!
6й Міжнародний науково-практичний WEBфорум «Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum SOIS, 2024)», 26-29 березня 2024 року