НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Бібліотека це дзеркало і джерело духовної культури

Image
04060, Київ, М.Берлинського, 9 380 (44) 467-22-14 dnpb@i.ua Мапа проїзду
A A A

Бібліографія публікацій життя та діяльність С. Френе

  1. Acker V. The French Educator Célestin Freinet (1896–1966): An Inquiry Into how His Ideas Shaped Education / Victor Acker. – Plymouth : Lexington Books, 2007. – 105 p.
  2. Delbasty. Des Fiches pour les petits / Delbasty // L’Educateur. – 1962. – № 14. – P. 11.
  3. Freinet Celestin: nous ne sommes pas les fanatiques d’une methode / Celestin Freinet // Le Monde de l’education. – 2008. – № 371. – P. 74-75.
  4. Filipiak E. Technika doświadczeń poszukujących Celestyna Freineta / E. Filipiak, H. Smolińska-Rębas // Pedagogia Celestyna Freineta a edukacja regionalna, pod red. W. Frankiewicz i K. Kossak – Główczewskiego, Gdańsk, 1997. – S. 15–20.
  5. KlosinskaT. Pedagogika Celestyna Freineta ponadczasowym zrodlem wspierania dzieciecej aktywnosci tworczej / T. Klosinska // Ksztalcenie wczesnoszkolne na przelomie tysiacleci / red. Pusleckij. – Warszawa : Polska akademia nauk komitet nauk pedagogicznych, 2000. – S. 257-271. – Bibliogr.: S. 270-271.
  6. Kłosińska T. Droga do twόrczości: wdrażanie technik Celestyna Freineta / Kłosińska. – Krakόw: Impuls, 2000. –166 s.
  7. Okon, Wincenty.Dziesiec szkol alternatywnych. Wyd.2 / Wincenty Okon W. ; red. E.  – Warszawa : Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne, 1999. – 238 s. Перевод заглавия: Десять альтернативних шкіл
  8. Smolinska–RebasH. Aktualnosc pedagogiki C. Freineta w kontekscie wczesnej edukacji / H. Smolinska-Rebas, Filipiak // Ksztalcenie wczesnoszkolne na przelomie tysiacleci / red. W. Pusleckij. –Warszawa : Polska akademia nauk komitet nauk pedagogicznych, 2000. – S. 273-292. – Bibliogr. : S. 291-292.
  9. «Новое воспитание» // Вульфсон Б. Л. Педагогическая мысль в современной Франции / Б. Л. Вульфсон. – М. : Педагогіка, 1983. – С. 111–121.
  10. АксеноваЭ.А. Педагогическая концепция «нового воспитания» С. Френе: опыт преобразования системы обучения и воспитания в начальной школе Франции / Э. А. Аксенова // Нач. образование. – 2009. – №  – С. 48–50.
  11. АксючицС.А. Логико-исторический анализ проблем использования задач в педагогической теории и практике с древнейших времен до начала ХХ века / С. А. Аксючиц // Образоват. технологии. – – № 4. – С. 30–38.
  12. Акулич-Дудко Т. Ю. Сущность технологии дошкольного образования С.Френе школе / Т. Ю. Акулич-Дудко // Актуальные вопросы современной педагогики : материалы I Междунар. науч. конф. (г. Уфа, июнь 2011 г.). – Уфа : Лето, 2011. – С. 52–54. – Текст статті доступний також в інтернеті: https://moluch.ru/conf/ped/archive/18/834/ (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана.
  13. АрхиповаТ. «Весна» без уроков. Саратовский вариант /Татьяна Архипова // Первое сент. – 2002. – 1 сент. (№ 58). – С. 10 (Вкл.)
  14. Барре Мишель Френе Воспоминания ученика: о Френе воспитателе /Мишель Барре // Нач. школа. (ПС). – 1995. – №  – С. 7.
  15. Барре Мишель Френе предлагал каждому стать лидером: воспоминания ученика / Мишель Барре // Нач. школа. – 1995. – 11 апр. (№ 41). – С. 
  16. Барышникова О. М. Педагогика С. Френе: реалия или история / О. М. Барышникова // Историко-педагогический журнал. – 2011. – № 3. – С.175–181. – Текст статті доступний також в інтернеті: https://cyberleninka.ru/article/n/pedagogika-s-frene-realiya-ili-istoriya/viewer (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  17. Барышникова О. М. Педагогическая технологи С. Френе в школе [Електроннй ресурс] / О. М. Барышникова. – Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/pedagogicheskaya-tehnologiya-s-frene-v-shkole (дата звернення: 24.01.2021). – Назва з екрана.
  18. Барышникова О. М. Развитие педагогических идей Селестена Френе на Западе школе / О. М. Барышникова // Образование и наука –2012. – № 1.– С.127–136. – Текст статті доступний також в інтернеті: file:///C:/Users/tetan/Downloads/nvnau_ped_2013_192(1)__8.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  19. Барышникова О. М. Роль педагогических идей с. Френев процессе инновационного развития теории и практики российского образования в конце ХХ – начале ХХI века / О. М. Барышникова // Наук. вісник нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. – 2013. – Вип. 192(1). – С. 36–43. – Текст статті доступний також в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192%281%29__8 (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  20. Барышникова О. М. Теоретические основания педагогики С. Френе в социокультурном и историкопедагогическом контексте /О.М. Барышникова // Историко-педагогический журнал. – 2016. – №  – С. 75–96.
  21. Барышникова О. М. Селестен Френе: историко-биографический очерк школе / О. М. Барышникова // Образование и наука –2006. – № 5.– С.117–123. – Текст статті доступний також в інтернеті: https://elar.rsvpu.ru/bitstream/123456789/33162/1/edscience_2006_05_16.pdf  (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  22. БахановК. Навчання історії за системою С. Френе / Костянтин Баханов // Іст. в шк. – 2002. – №  – С. 14–18. – Бібліогр. : 26 назв.
  23. БахичеваВ. Педагогика Френе – что это / В. Бахичева // Нач. школа (ПС). – 1995. – №  – C. 6.
  24. Бахичева В. Что такое педагогика Френе / В. Бахичева // Нач. школа (ПС).– 1995. –11 апр.( № 41). – C. 2.
  25. Бахов І. С. Соціокультурний та історико-педагогічний контекст педагогіки Селестена Френе / І. С. Бахов, Н. В. Гончаренко-Закревська // Зб. наук. праць Херсонського державного університету. Пед. науки. – 2017. – Вип. 76(1). – С. 18–23. – Текст статті доступний також в інтернеті: file:///C:/Users/tetan/Downloads/znppn_2017_76(1)__5.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  26. Берилова М. Правила, которые можно стереть с доски…: педагогика Френе / М. Берилова // Первое сентября. – 1998. – 21 марта. – С. 3.
  27. Борисова М. С. Гуманистическая педагогика С. Френе [Электронный ресурс] / М. С. Борисова // Образовательная соц. Сеть. 2016. – Режим доступу: https://nsportal.ru/shkola/inostrannye-yazyki/library/2016/12/24/gumanisticheskaya-pedagogika-s-frene (дата звернення: 28.07.2021). – Назва з екрана.
  28. Брайловская П. П. Развитие теории и практики обучения и воспитания школьников в творческом наследии французского педагога Селестена Френе (1896–1966) : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Теория и история педагогики» / Брайловская Полина Петровна ; [науч. рук. Сухомлинская Ольга Васильевна] ; Киев. ун-т им. Т. Г. Шевченко. – Киев, 1991. – 24 с.
  29. Браїловська П. П. Піонер програмованого навчання (Селестен Френе) / П. П. Браїловська // Рад. школа.– 1991. – №4. – С. 67.
  30. Браїловська П. П. Селестен Френе і його педагогічна концепція //Початкова шк. – – №12. – С.61–64.
  31. Быстрицкая Я. Педагогика Селестена Френе: основные представления / Я. Быстрицкая // Дайджест пед. ідей та технологій. Шк.-парк. – 2003. –№  – С. 6–8.
  32. Варич Н. І. У вільному тексті (за авторською програмою Cелестена Френе) / Н. І. Варич // Український світ у наукових парадигмах : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; Харків. іст.-філол. т-во; [редкол.: О. О. Маленко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХІФТ, 2017. – Вип. 4. – С. 120–124.
  33. Вергазова Л. Г. Педагогіка успіху Селестена Френе: минуле і сучасне / Л. Г. Вергазова // Проблеми сучасної педагогічної освіти : [зб. ст.] / РВНЗ «Крим. гуманіт. ун-т». – Ялта: [б. в.], 2006. Сер.: Педагогіка і психологія, Вип. – С. 87–92. – Бібліогр. : С. 92.
  34. ВульфсонБ. Селестен Френе проповедник педагогики успеха и радости / Б. Вульфсон // Лидеры образования. – 2003. – № 8 (окт). – С. 12–17.
  35. ВульфсонБ. Л. Выдающийся французский педагог-гуманист / Б. Л. Вульфсон // Педагогика. – 1996. – №  – С. 91–97.
  36. ВульфсонБ. Л. Французский педагог Селестен Френе / Б. Л. Вульфсон // Совет. педагогика. – 1970. – №  – С. 126–136.
  37. Вульфсон Б. Л. «Мы бы хотели выкопать пруд»: педагогическая система С.Френе / Б. Л. Вульфсон // Чужая азбука. – – №7. – С. 2.
  38. Вульфсон Б. Л. Педагогическая мысль в современной Франции /Б.Л. Вульфсон. – М. : Педагогика, 1983. – 183 c.
  39. Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе / Н. В. Гончаренко-Закревська // Освітологічний дискурс. – 2017. – № 3–4. – С. 17–29.– Текст статті доступний також в інтернеті: file:///C:/Users/tetan/Downloads/osdys_2017_3-4_4.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана.
  40. ГорбатковаОИ. Развитие отечественного медиаобразования на материале прессы в 1920-е годы /О.  И. Горбаткова // Инновации в образовании. – – № 4. – С. 134–154.
  41. Губанова Н. Школи у вільному представництві чи вільні альтернативні школи С. Френе / Н. Губанова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 97. – С. 93–96. – Бібліогр. в кінці ст.
  42. ГураВ.В. Педагогические идеи Селестена Френе как основа практического медиаобразования / В. В. Гура // Инновации в образовании. – 2011. – №  – С. 32–38. – Библиогр. : 16 назв.
  43. Дичківська І. М. «Школа успіху і радості» С. Френе / І. М. Дичківська // Інноваційні пед. технології : практикум : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – Київ : Слово, 2013. – С. 209–237.
  44. Енина Е.Селестен Френе. Начало педагогической деятельности [Електронний ресурс] / Екатерина Енина. // Сидоров С. В. Сайт педагога-исследователя. 2013.– Режим доступу : https://si-sv.com/publ/16-1-0-251 (дата звернення: 28.07.2021). – Назва з екрана.
  45. Єржабкова Б. Педагогічні ідеї розвитку особистості школярів у творчій спадщині Селестена Френе / Б. Єржабкова // Діалог культур. Україна – Чехія. – Німеччина : [в 2 кн.]. – Кременчук : Про-Графіка, 2011. – Кн. 1. – С. 74–80.– Бібліогр. в кінці ст.
  46. Заболотна О. Альтернативна педагогіка Селестена Френе: між традицією й інноваційністю / О. Заболотна // Порівнял.-пед. студії. – 2013. – № 1. – С. 49–55 : табл. – Бібліогр: 32 назв.
  47. Золотавина А. И. Значение идей С. Френе для современного образования [Электронный ресурс] / А. И. Золотавина // X Международная студенческая научная конференція. Студенческий научный форум – 2018 «Актуальные вопросы общей и профессиональной педагогіки». 2018. – Режим доступу: https://scienceforum.ru/2018/article/2018000068 (дата звернення: 28.07.2021).– Назва з екрана.
  48. Информация о 47-м Международном  конгрессе педагогов, увлеченных идеями Селестена Френе, во Франции //Первое сент. – 2005. – № 15 нояб. – (№ 76). – С. 
  49. Капранова В. А. Селестен Френе (1896–1966) : [французский педагог] / В. А. Капранова // История педагогики в лицах : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений, обуч. по направлению «Образование и педагогіка».– Минск ; М. : Новое знание : ИНФРА-М, 2013. – С. 73–77.
  50. Караманов О. В. Творчі ідеї педагогів-реформаторів Ж. О. Декролі і С. Френе у контексті організації музейної комунікації / О. В. Карманов // Вісник Львів. торговельно-економ. ун-ту. Гуманітарні науки. 2018. Вип. 15. – С. 188–192.– Текст статті доступний також в інтернеті: http://lute.lviv.ua/fileadmin/www.lac.lviv.ua/data/DOI/2616-8510-2018-15-20.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  51. Кемінь Г.Вдосконалення та індивідуалізація навчання у педагогічній спадщині С. Френе / Г. Кемінь // Молодь і ринок. – 2017. – № 5. – С. 80–85.– Текст статті доступний також в інтернеті:  file:///C:/Users/tetan/Downloads/Mir_2017_5_17.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  52. Кемінь Г. Особливості теорії навчання в зарубіжній педагогіці та шляхи її індивідуалізації / Г. Кемінь // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. – 2000. – Вип. 1(9). – С. 173–183. – Бібліогр.: 5 назв.
  53. Кемінь Г. Теорія і практика «нового виховання» у західноєвропейській педагогіці (кінець ХІХ – середина ХХ століття) / Галина Кемінь. – Дрогобич: Коло, 2004. – 124 с. Із змісту:6. Новаторські ідеї С. Френе у розвитку зарубіжної педагогіки ХХ ст. – С. 85–90.
  54. КоваленкоО. Світла голова і вмілі руки на заміну знань? / О. Коваленко // Освіта України. – – 15 лип. (№ 28). – С. 15.
  55. Колло Б. Педагогика мухи: педагогика С. Френе / Б. Колло // Упр. школой. – 1997. – №22. – С. 25–27.
  56. Колло Б. Переписка в центре обучения: педагогика С. Френе / Б. Колло // Упр. школой. – 1997. – №22. – С. 27–32.
  57. КравченкоН. И. С. Френе : «Ребенок сам создает свою личность» : о работе сельской школы в контексте педагогики Френе / Н. И. Кравченко // Упр. шк. (ПС). – 2002. – №  – С. 12.
  58. КрыловаН. Ребенок в открытой и закрытой школьной системе / Ната Крылова // Нар. образование. – 2009. – №  – С. 185–192.
  59. КурбатовР. Селестен Френе: другой взгляд на образование: школа начинается с вопроса, хотят ли дети учиться и понимают ли они смысл того, что делают? / Р. Курбатов // Первое сент. – 2005. – 15 нояб. (№ 76). – С. 
  60. КурбатовР. Школа, где каждый может делать то, что хочет / Р. Курбатов // Директор шк. (d). – 2009. – №  – С. 62–67.
  61. КурбатовР. И. Селестен Френе. Другой взгляд на школу / Р. И. Курбатов // Одар. ребенок. – 2008. – №  – С. 6–12.
  62. КурбатовР. И. Селестен Френе. Другой взгляд на школу / Р. И. Курбатов // Дайджест пед. ідей та технологій. Шк.-парк. – 2005. – № 3/4. – С. 45–47.
  63. Курбатов Р. И. Селестен Френе– человек, который изменил школу //Народное образование – 2014. –№ 5. – С. 237–244. – Текст статті доступний також в інтернеті: https://cyberleninka.ru/article/n/selesten-frene-chelovek-kotoryy-izmenil-shkolu/viewer (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  64. Ландруа Анри Входим в «класс Френе» /Анри  Ландруа // Директор шк. (d.). – 2008. – №  – С. 52–55.
  65. ЛандруаА. В пространстве класса / А. Ландруа // Дайджест пед. ідей та технологій. Шк.-парк. – 2005. – № 3/4. – С. 47–49.
  66. ЛевінаМ. Друкована продукція «Друкарні в школі». До статті С. Френе «Техніка навчання» за системою «Друкарня в школі» / М. Левіна // Ком. освіта. – 1933. – № 2–3. – С. 163–166.
  67. Начальная школа //Вульфсон Б. Л. Школа современной Франции / Б. Л. Вульфсон. – М. : Педагогика, 1970. – С. 109–119.
  68. Легран Л. Селестен Френе // Перспективы. Вопр. Образоваия. –– № 1/2. – С. 391–406.
  69. Легран Л.Селестен Френе (1896–1966): [Педагогические инновации] //Перспективы.– – №1/2. – С. 391–406.
  70. Легран Л. Френе и современность. Перспективы. Вопросы образования: ЮНЕСКО.– – №1. – С.136–144.
  71. Лефевр А. Оценка работы в классах сотрудничества : педагогика Селестена Френе / А. Лефевр // Упр. школой.–– №21. – С. 20–22.
  72. Литвинова Л.К. Розуміючи закони дитинства: (Досвід Р.Штайнера та С.Френе) //Директор шк. України.–– №3. – С. 96–99.
  73. Лыжин И. Технология свободного труда Селестена Френе, теория и практика / И. Лыжин //Вопросы педагогики.– – № 1. – С. 71–74. – Текст статті доступний також в інтернеті: https://publications.hse.ru/articles/286829410 (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  74. Мартьянова М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C.  Френе / М.Мартьянова // Освітологічний дискурс. – 2018. – № 3–4. – С. 16–26. – Текст статті доступний також в інтернеті: file:///C:/Users/tetan/Downloads/osdys_2018_3-4_4.pdf (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана.
  75. Максимів Н. Альтернативна педагогіка С. Френе // Магістерський наук. вісн. – Тернопіль : Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 32. С. 203–205– Текст статті доступний також в інтернеті: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13101 (дата звернення: 18.08.2021).– Назва з екрана
  76. Начальная школа: экспериментаторы в поисках выхода //Джуринский А. Н. Школа Франции. Традиции и реформы / А. Н. Джуринский. – Москва : Знание, 1981. – С. 37–40.
  77. Новая школа Френе //Хуторской А. В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному?: пос. для уч. / А. В. Хуторской. – Москва : Изд-во ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005. – С. 175–178.
  78. Педагогика успеха и радости Селестена Френе [Электронный ресурс] // Лаборатория гуманной педагогики. Социальная сеть работников образования, 2012. – Режим доступу: https://nsportal.ru/blog/shkola/obshcheshkolnaya-tematika/all/2012/10/12/pedagogika-uspekha-i-radosti-selestena-frene (дата звернення: 04.03.2021). – Назва з екрана.
  79. Педагогика С. Френе: основные представления // Первое сентября. – 2000. – №53 – С. –11.
  80. Педагогика Селестена Френе // Начальная школа. – 1995. – №16. – С. 1–8.
  81. Пин О. Л. Система Селестина Френе как основа технологии французских творческих мастерских [Электронный ресурс] / О. Л. Пин // Открытый урок. 1 сентября, 2010. – Режим доступу : https://urok.1sept.ru/articles/564820 h (дата звернення: 04.03.2021). – Назва з екрана.
  82. Пономарьова Г. Ф. «Школа успіху й радості» С. Френе / Г. Ф. Пономарьова, О. О. Бабакіна, С. Б. Бєляєв //Нові педагогічні технології : навч. посібн.– Харків, 2013 – 280 с.  – Текст статті доступний також в інтернеті: https://studfile.net/preview/5511894/page:20/ (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана
  83. Прессман И. Педагогика Френе: о деятельности французского педагога С.Френе / И. Прессман // Учительская газ. – 1992. – 1 сентября. – С. 18.
  84. Проблеми сучасної педагогічної освіти: [зб. ст.]. Серія : Педагогіка і психологія. Вип. 11 ; Ч. 1 / РВНЗ «Крим. гуманіт. ун-т» ; [редкол.: О. В. Глузман та ін.; відп. за вип. М. Я. Ігнатенко]. – Ялта : [б. в.], 2006. – 295 с. – Бібліогр. у кінці ст.
  85. РедюхинВ. Современная школа / В. Редюхин, А. Шейхина // Упр. школою (ПС). – 1997. – №  – С. 7.
  86. РибисМ. Карточка та же, да не та! / М. Рибис // Дайджест пед. ідей та технологій. Шк.-парк. – 2005. – № 3/4. – С. 49–51.
  87. РибисМ. Карточка та же, да не та! : на уроках Френе именно ученик планирует и оценивает свой результат / М.Рибис // Первое сент. – 2005. – 15 нояб. (№ 76). – С. 2.
  88. Селестен Френе // Волкова Н. П. Педагогіка : навч. посіб. / Н. П. Волкова. – 2-е вид., перероб., доп. – Київ : Академвидав, 2007. – С. 601.
  89. Селестен Френе // Волкова Н. П. Педагогіка : навч. посіб. / Н. П. Волкова. – Київ : Академвидав, 2012. – С. 601.
  90. Селестен Френе // Волкова Н. П. Педагогіка : навч. посіб. / Н. П. Волкова.–Київ : Видавничій центр «Академія», 2001. – С. 572–573.
  91. Селевко Г. К. Технология свободного труда (С.Френе) / Г. К. Селевко //Современные образовательные технологии : учеб. пос. / Г. К. Селевко. – Москва : Нар.образование, 1998. – С. 155–157. – Библиогр. : 3 назв.
  92. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии : учеб. пособ. для пед. вузов. / Г. К. Селевко. – М. : Народное образование, 1998. – 256 c. – Із змісту: Технология свободного труда С. Френе. – С. 55–157.
  93. Семенова О. Л. Педагогические идеи С. Френе и их влияние на теорию и практику современного школьного образовани : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Семенова Ольга Леонидовна : [науч. рук. Воробьев Николай Григорьевич] ; Волгоградский гос. пед. ун-т. – Волгоград, 2005. – 26 с. Текст доступний також в інтернеті: http://nauka-pedagogika.com/viewer/144447/a?#?page=1 (дата звернення: 18.08.2021). – Назва з екрана.
  94. Сиротенко Г. О. Педагогіка Френе (техніка Френе) / Г. О. Сиротенко // Постметодика. – 1996. – №4. – С. 32–34.
  95. СоболевЛ. Печатный станок как средство вытеснения учебников из школы / Лев Соболев // На путях к новой шк. – 1928. – №  – С. 133–139.
  96. Степихова В. Педагогика Френе в Швейцарии / В. Степихова // Частная шк. – 1995. – №3. – С. 124–128
  97. СоболевЛ. Типографский станок во французской школе / Лев Соболев // На путях к новой шк. –1928. – №  – С. 103–105.
  98. СуржиковаІ. А. Виховні та освітні ідеї С Френе та В. Сухомлинського у світовій педагогічній думці / І. А. Суржикова // Вісн. наук. лабораторії «В. О. Сухомлинський і школа ХХІ століття» : зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту / за ред. В. Г. Кузя. – 1999. – Вип.  – С. 50–56. – Бібліогр. : 6 назв.
  99. Суржикова І. В. Сухомлинський і С. Френе про роль особистості вчителя у процесі соціалізації школярів / І. Суржикова // Зб. наук. пр. : Спец. вип. / В. Г. Кузь (гол. ред.) та ін./ Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Київ, 2002. – С. 51–56. – Бібліогр. : 8 назв.
  100. Суржикова І. А. Педагогіка Селестена Френе з погляду сучасності / І. А. Суржикова // Педагогіка і психологія. – 2005. – №  – С. 121–129. – Бібліогр. : 26 назв.
  101. Суржикова І. А. Педагогічна діяльність В. Сухомлинського і С. Френе (порівняльний аналіз) / І. А. Суржикова // Вісн. наук. лабораторії «Василя Сухомлинський і школа ХХІ століття» / за ред. В. Г. Кузя. – Умань, 2000. – С. 83–90. – Бібліогр. : 7 назв.
  102. СуржиковаІ. А. Проблеми естетичного виховання дітей та молоді у спадщині В. Сухомлинського й С. Френе / І. А. Суржикова // Наука і освіта. – 2001. – №  – С. 109–111. – Бібліогр. : 5 назв.
  103. Сухомлинська О. В. Френе і В. Сухомлинський : спільне й відмінне у вихованні / О. В. Сухомлинська // Шлях освіти. – 1996. – №2. – С. 30–35.
  104. Сухомлинская О. В. Сотрудничество французских деятелей просвещения с журналом «Шлях освіти» : [примеры сотрудничества С. Френе, М. Бубу, П. Делану] / О. В. Сухомлинская // Совет. педагогика. – 1984. – № 7.– С. 107–111.
  105. Сухомлинская О. Селестен Френе у журналі «Шлях освіти» («Рідна школа») / Ольга Сухомлинська // Рідна шк. – 1992. – № 5/6. – С. 82–85.– Бібліогр.: С. 85.
  106. Сухомлинская О. В. Френе Селестен / О. В. Сухомлинська //Енциклопедія освіти / АПН України ; голов. ред. В. Г. Кремень. – Київ : Юрінком Інтер, 2008. – С. 970.
  107. Тернопільська В. Соціально-комунікативна культура особистості: шляхи становлення / Валентина Тернопільська // Педагогіка і психологія проф. освіти. – 2007. – С. 157–163. – Бібліогр. : 13  назв.
  108. Французька реакція переслідує тов. Френе (закордонна хроніка) / Ю. С. // Комуністична освіта. – 1933. – № 4. – С. 117.
  109. Френе. Антология гуманной педагогики /сост. и авт. предисл. Б. Л. Вульфсон. – М. : Изд. Дом Шалвы Амонашвили, 2002. – 224 с.
  110. ХуторскойАВ. Новая школа Селестена Френе / А. В. Хуторской // Шк. технологии. – – № 4. – С. 72–76.
  111. Чепіль М. М. Використання інновацій С. Френе в сучасній педагогіці // Педагогічні технології : [навч. посіб.] / Марія Чепіль, Надія Дудник. – Дрогобич : РВВ Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім.Івана Франка, 2011. – С. 248–253.
  112. Чепіль М. М. Педагогічна технологія С. Френе // Педагогічні технології : [навч. посіб.] / Марія Чепіль, Надія Дудник. – Дрогобич : РВВ Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка, 2011. – С. 246–248.
  113. Черкасова О.В. Педагогические концепции новейшего времени: Р.Штайнер, М. Монтессори, С.Френе: учеб. пособие / Самарский гос. унив. Кафедра педагогики. – Самара: Самарский унив., 2000. – 124 с..
  114. Шейнина А. Моя педагогика Френе (разработанные на Западе образовательные концепции невозможно применять без творческого осмысления) / А. Шейхина // Первое сент. – 1996. – 9 апр. (№ 40). – С. 
  115. Шейнина А. Парадоксы коллективной автономии : о педагогики Френе / А. Шейнина // Первое сент. – 2002. – 1 сент. (№ 58). – С. 
  116. Шимановський М. Самоврядування у школі Селестена Френе / Марк Шимановський // Шкіл. світ. – 2008. – Трав. (№ 20). – С. 17–19. – Бібліогр. : 4 назви.
  117. Школа Френе // За Інтернет-виданням http://www.1september.ru. – Завуч. – 2010. – № 5(407). – С. 
  118. Школа Френе // Первое сент. – 2002. – 1 сент. (№ 58). – С. 
  119. Школа Френе // Завуч. – 2010. – № 5. – С. 18.

Анонси та оголошення

03.03.2022

24.01.2022

Шановні користувачі!

Просимо взяти участь в анонімному анкетуванні! Анкета

Повідомляємо, що на період карантину Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського НАПН України надає віддалений безкоштовний доступ до ресурсів компанії EBSCO. Доступ надається виключно зареєстрованим читачам бібліотеки з метою здійснення освіти та наукових досліджень, комерційне використання ресурсів заборонено.

Для отримання доступу до ресурсної бази EBSCO звертайтеся за електронними адресами tzvk.dnpb@gmail.com (Гуралюк Андрій Георгійович, тел. 097-596-85-35), fond.dnpb@ukr.net (Бондарчук Оксана Борисівна).

Всі матеріали

Наша анкета

Шановні користувачі!

ДНПБ України
імені В. О. Сухомлинського НАПН України прагне створити сучасний науково-освітній та культурний простір, що сприятиме якісному забезпеченню Ваших інформаційних потреб.

Просимо взяти участь в анонімному анкетуванні! 

Ваші відповіді допоможуть нам покращити бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів і слугуватимуть удосконаленню науково-інформаційного забезпечення сфери освіти, педагогіки, психології.

Вебінар

No meeting rooms are currently available to join.

Заходи

Всі матеріали

Виставки

Всі матеріали

Наші видання

Всі матеріали